سریال پوست شیر /نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + عکس

18:50 - 1401/10/14
علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست و عکس جنجالی زندگی خصوصی و شخصی را در صفحه لردخت ببینید.

علیرضا کمالی بازیگر

علیرضا کمالی یکی از بازیگران مطرح کشورمان می باشد که در بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا می آید از دانشگاه تهران و دانشکده هنرهای زیبا توانست در رشته بازیگری تحصیلاتش را به پایان برساند. علیرضا کمالی از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه هنر و بازیگری شده است.

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + عکس7

علیرضا کمالی همزمان با درس خواندن و تحصیل آتش در زمینه نمایش عروسکی کار و فعالیت می کرد به طوری که در این رشته فعالیت می کرد.

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + عکس2

که بعد از سه سال کاری با این مرکز توانست به عنوان بهترین بازیگر مرد در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب شود.

علیرضا کمالی به طور حرفه‌ای در سال ۸۲ با حضور در سریال شیخ بهایی کاری به کارگردانی شهرام اسدی به عنوان دستیار کارگردان حضور پیدا کرد نخستین تجربه ای که علیرضا کمالی در عرصه بازیگری داشته است.بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + عکس13

بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله بوده کاری به کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فراورده که در دی ماه سال ۸۲ متوقف شد توقف این مجموعه باعث شد که اولین حضور علیرضا کمالی پخش نگردد.ایشان در سال ۸۷ با حضور در فیلم سینمایی ملک سلیمان کاری که توجه منتقدان سینما را به خود جلب کرده بود و در مورد او نقدهای مثبتی داشتند علیرضا کمالی با حضور در سریال نفس کاری به کارگردانی جلیل سامان نیز ایفای نقش کرد.

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + عکس15 علیرضا کمالی در یکی از محله های تهران به نام نظام آباد به دنیا می آید تک فرزند بود و مادرش فرهنگی پدر علیرضا کمالی مرحوم علی اصغر کمالی نژاد بودند که یکی از قهرمانان پرورش اندام در ایران و جهان بوده اند. در مورد کمالی نژاد ازدواج کرده یا نه اطلاعات دقیقی در دست نیست.در مورد از تصاویری که از علیرضا کمالی و دنیا مدنی منتشر شده بود شایعات و احتمالات زیادی در مورد رابطه نزدیکی آن دو با هم منتشر می شد حتی شایعه ازدواج این دو بازیگر مطرح شده بود چه مدت بعد از منتشر شدن این تصاویر این شایعه تکذیب شد.