چهره جذاب و زیبای یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه + عکس

10:04 - 1401/10/03
در این مطلب درباره دختر زیبای حرمسرای ناصرالدین شاه سارای گرجی در جیران صحبت می کنیم که بخاطر چهره زیبا و معصومش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. او یکی از همسران شاه است که به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده است

در این مطلب درباره دختر زیبای حرمسرای ناصرالدین شاه سارای گرجی در جیران صحبت می کنیم که بخاطر چهره زیبا و معصومش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. او یکی از همسران شاه است که به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده است

چهره جذاب و زیبای یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه + عکس13

فاطمه مسعودی‌فر بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که با بازی در سریال جیران به شهرت رسید. در ادامه ی خواهیم تصاویری از چهره سارای گرجی در جیران را برای شما قرار دهیم

چهره سارای گرجی در جیران

فاطمه مسعودی‌فر یا همان سارای گرجی در سریال تاریخی«جیران» یکی از دختران جوانی است که در این سریال شبکه نمایش خانگی درخشیده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

فاطمه مسعودی‌فر یکی بازیگران جوان سریال پرچهره جیران یه کارگردانی حسن فتحی است که اولین حضور جدی خود را در فیلم «پوست» به کارگردانی برادران ارگ تجربه کرد و نامزد جایزه حافظ شد. مسعودی فر اما بیشترین شهرتش را برای نقش گرجی در مجموعه عاشقانه جیران در مقابل امیرحسین فتحی یا همان سیاوش به دست آورد.

چهره جذاب و زیبای یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه + عکس17عکس سارای گرجی در جیران

حرمسرای ناصرالدین شاه شهره خاص و عام است. در روایات آمده است که او ۱۱۲ زن عقدی و صیغه‌ای داشت و در زمان مرگش، ۸۵ همسر در حرمسرایش بودند. اما در این میان این شاه عجیب قاجار، سوگلی‌هایی داشت که از آن جمله می‌توان به جیران، انیس‌ الدوله، زبیده خانم و شکوه السلطنه اشاره کرد.

بعد از مرگ جیران

با مرگ جیران، سوگلی محبوب شاه، فاطمه که ابتدا به عنوان خدمتکار و برای یادگیری آداب معاشرت نزد جیران سپرده شده بود، نزد شاه محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده و رفته رفته جای خود را در اندرونی باز کرد.

چهره جذاب و زیبای یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه + عکس19بازی سارای گرجی در جیران

یکی از نکات برجسته بازی او در این نقش، لهجه گرجی است که به خوبی از آن عبور کرده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این سریال روایتی عاشقانه درباره جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه و رابطه پرفراز و نشیب او با شاه قاجار است. قصه جیران پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و حدود شش سال از زندگی آن‌ها را در بر می‌گیرد.

چهره جذاب و زیبای یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه + عکس5

فاطمه مسعودی فر

پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی از دیگر چهره هایی هستند که جلوی دوربین جیران رفته اند.