شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

تست طالع بینی : انگشت شصت شما چند بند داره تا طالع و سرنوشت عجیب شما را بازگو کنم + عکس

22:17 - 1401/10/01
دستان شما می توانند چیزهای زیادی در مورد شما نشان دهند ، حتی شکل انگشت شما نیز می تواند چیزهای زیادی را به یک جنایتکار بگوید ، به خصوص انگشت شست با انگشتان دیگر تفاوت دارد زیرا دارای 2 بند به جای 3 بند است و خط شما را کنترل می کند. این اعداد شما را با سایر موجودات متفاوت می کند. فقط نگاهی به شکل انگشت شست خود بیندازید.

ابزاری جالب برای طبقه بندی انگشت شست وجود دارد که می تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان دهد. به عکس بالا نگاهی بیندازید و به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

انگشت شست از نوع A

تست طالع بینی : انگشت شصت شما چند بند داره تا طالع  و سرنوشت عجیب شما را بازگو کنم  + عکس16

نشانه انگشت شست

اگر هر دو بند انگشت شست شبیه هم هستند ، شما فردی متعادل هستید که سعی می کنید به ارامش و تعادل دست پیدا کنید. افرادی که این شکل انگشت شست دارند اکثراً در فن بیان خوب و در تدریس موفق هستند و تجربیات زیادی از زندگی به دست می آورند.

بسیاری از دوستان و نزدیکانی در اطراف شما وجود دارند که به توجه شما نیاز دارند زیرا هیچ کس مانند شما برای آنها همدلی نمی کنید.

انگشت شست از نوع B

تست طالع بینی : انگشت شصت شما چند بند داره تا طالع  و سرنوشت عجیب شما را بازگو کنم  + عکس2

شخصیت شناسی انگشت شست

اگر قسمت ابتدای انگشت شست شما بلندتر از قسمت دوم است ، پس شما یک فرد کمال گرا هستید. شما برای ایده های خود بسیار بها داده اید و هرگز از جزئیات راضی نیستید. همه چیز باید کامل و منظم باشد و همیشه هدفی برای رسیدن به آن دارید.

ایده های شما فقط یک فکر نیست بله برای رسیدن به آن وارد عمل می شوید. مردم به خاطر صداقت شما به شما احترام می گذارند و می توانند به سخنان شما اعتماد کنند.

انگشت شست از نوع C

تست طالع بینی : انگشت شصت شما چند بند داره تا طالع  و سرنوشت عجیب شما را بازگو کنم  + عکس10

عکس انگشت شست

اگر قسمت پایین انگشت شست شما از بالا بلندتر باشد ، شما یک انسان سخت کوش هستید و گاهی رسیدن به هدف کار آسانی نمی باشد، ولی بر هرگونه مانعی غلبه خواهید کرد و بهترین راه را پیدا خواهید کرد . شما فرد باهوش و دارای اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید