فال عشق/فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال هفتگی آینده عشق از ۲۶ آذر تا ۲ دی

11:58 - 1401/09/29
فال هفته عشق احساس میشد. سعی می کنیم اول هر هفته فال عشق رو برای شما آماده کنید. دیدگاه شما نسبت به عشق با ماه تولدتان ارتباط مستقیمی دارد و متولدین ماه های مختلف سال، دیدی متفاوتی به روابط عاشقانه دارند. عشق در نگاه طرف مقابل نیز همینطور.

فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟ به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

فال شکست عشقی و جدایی:

ملاقات شما با یک دیگر بسیار شادی آور بوده و هر دو از این رابطه سرمست بودید و لحظات کسل کننده ای با هم نداشتید. اما زمانی که احساس کردید رابطه تان باید وارد مرحله جدیدی بشود، این خوشی تمام شد. شما به دنبال اتلاف وقت نبودید، اما جدایی و فراموش کردن یکدیگر ممکن است تصمیم احمقانه ای نباشد.

♉ فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید. موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

فال شکست عشقی و جدایی:

این رابطه غیر منصفانه به پایان رسیده و با وجود این که احساس می کنید عدالت اجرا نشده است، از تمام شدن آن خوشحال باشید. ممکن است با شما ناعادلانه رفتار شده باشد، اما احساسات خود را کنترل کنید و واقعیت ها را در نظر بگیرید. درمورد خواسته هایتان در رابطه صادق باشید. صداقت باعث ایجاد تعادل می شود و یک فرد متعادل، شریک بی ثبات را جذب نمی کند.

فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

فال شکست عشقی و جدایی:

شما یا شریک عاطفی تان، بیش از حدی که باید، در رابطه خود محور (خود پسند) بودید و یا به جای عشق، خیلی کارها را از روی اجبار انجام می دادید. صرف نظر از این، به نظر می رسد که هرکدام عقاید خاص خود را دارید، که گره های زندگی تان را باز می کند. قطع ای که شما را ضعیف می کند، نشانه بزرگ شدن شماست.

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد. در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

فال شکست عشقی و جدایی:

کارت جهان از شما می خواهد تا افق دید خود را گسترش دهید. درباره کشورهای خارجی، رویدادهای اخیر و مسائل سیاسی اطلاعات کسب کنید. به ماجراجویی بروید و از سرزمین های دوردست دیدن کنید. با کسب تجربیات جدید، دیدتان نسبت به زندگی تغییر خواهد کرد. هرچه بیشتر ببینید، درک تان بیشتر شده و فرد جذاب تری برای شریک زندگی تان خواهید شد.

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

فال شکست عشقی و جدایی:

رابطه شما به سرعت شکل گرفت، زیرا یکی از شما یا هر دویتان، بیش از حد مشتاق بودید و به مسیر طولانی نحوه دوام رابطه فکر نمی کردید. بنابراین، پس از یک دوره کوتاه، در مسیر رابطه تان گیر کردید و نمی دانستید که چطور آن را بهبود ببخشید و وارد مرحله جدیدی شوید. روابط برای رشد به زمان نیاز دارند و عجله، فقط باعث نابودی آن ها می شود.

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد. اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

فال شکست عشقی و جدایی:

رابطه شما از هم پاشید، زیرا بر پایه ای محکم بنا نشده بود. از این رو، امپراطور از شما می خواهد که برنامه روزانه خود را سازمان دهی کنید، تا بتوانید خصوصیات یک رهبر را داشته باشید، به کارهای فکری بپردازید و از منطق برای نظم بخشیدن به ذهن خود استفاده کنید. اجازه ندهید احساسات، شما را تسخیر کند. شما می توانید با کنترل خود، زندگی عاشقانه تان را نیز مدیریت کرده و با شریک احساسی تان در تعادل قرار بگیرید.

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید. آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

فال شکست عشقی و جدایی:

این رابطه سرنوشت ساز به نظر می رسید و اگرچه شرایط پر ریسکی در آن وجود داشت، هر دو تصمیم گرفتید که آن ها را کنار بگذارید و این تصمیم کارساز بود. بنابراین، با احتیاط، می توانید فرصت تازه ای پیدا کنید. ریسک کردن بهایی دارد و باید توجه کرد که زندگی مانند یک چرخ می چرخد و اگر مقصد مشخص نباشد، به جای درستی نرسیده و نمی توانید نیازهای یکدیگر را برآورده کنید.

♏ فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد. در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

فال شکست عشقی و جدایی:

ارابه شما را راهنمایی می کند تا مخزن احساسی خود را با انرژی مثبت پر کنید، به نیازهای خود توجه کرده و زندگی تان را به سمت بهبودی هدایت کنید. از بین رفتن رابطه تان به شما آموخت که حرکات سنجیده و آرام، بهتر از اقدامات شتاب زده است. بنابراین، اگر رابطه تان بیش از حد گرم شد، کمی وقفه در آن ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید رابطه عمیق تر و طولانی تری داشته باشید.

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید. دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

فال شکست عشقی و جدایی:

به نظر می رسد که این رابطه مرحله جدیدی از زندگی شما باشد. شما از معاشرت با یکدیگر لذت می بردید و فکر می کردید که روزهای خوب هرگز به پایان نمی رسند. اما، وقتی به چالش برخورید، نتوانستید از پس مشکلات بر بیایید و رابطه تان دچار مشکل شد. در نهایت با بخشش یک دیگر، همه چیز به خوبی خاتمه پیدا کرد.

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت. البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

فال شکست عشقی و جدایی:

شما بعد از این اتفاقات عاقل تر شده اید و یاد گرفتید که اگر به همان انتخاب ها ادامه دهید، مجبور خواهید شد بارها و بارها با همان مسائل کنار بیایید (قانون علت و معلولی). بنابراین، چرخ سرنوشت به شما می آموزد که قدرت تغییر در درون شماست. شما می توانید مسئولیت پذیر باشید و از گرفتار شدن در یک سیکل باطل خودداری کنید.

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید. انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند. از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

فال شکست عشقی و جدایی:

هر دوی شما به دلایل اشتباه و کاملا سطحی با هم وارد رابطه شده اید. شاید فقط از استایل هم خوشتان آمده یا به دنبال خواسته های نفسانی هستید. شما یک دیگر را جذاب و خواستنی می بینید. با این وجود، هیچ یک از شما به دنبال واقعیت ها و شناخت یک دیگر نبودید، وگرنه به این رابطه تن نمی دادید. بنابراین، این رابطه روشن بی سر و صدا به پایان رسید.

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

فال شکست عشقی و جدایی:

این رابطه غم انگیز زندگی شما را به تلاطم انداخت، اما با تمام کردن آن می توانید بهبود پیدا کنید. از شر تمام خاطرات بد خلاص شوید و روح و روان تان را پاک سازی کنید. لباس هایی را که دیگر نمی پوشید و وسایلی را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، دور بریزید. افکار منفی را کنار بگذارید. کارت مرگ اطمینان می دهد که شما به آگاهی رسیده و فرد جدیدی را ملاقات خواهید کرد.