پریناز ایزدیار/ پریناز ایزدیار بازیگر

عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...

14:38 - 1401/08/17
لباس عروس طلا کوب پریناز خانوم چشم همه را در آوردپ

پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی است. پریناز ایزدیار سبک بازی خاصی دارد. پریناز ایزدیار با بازی در فیلم ابد و یک روز به اوج شهرت خود رسید. پریناز ایزدیار بازیگر کم حاشیه است. پریناز ایزدیار تا به امروز موفق به دریافت جوایز متعدد شده است.

عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...0

عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...14

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در ۸ شهریور سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد. پریناز ایزدیار در بابل متولد شد و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک است.

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

خانواده پریناز ایزدیار

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...10عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...11عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...11عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...12

عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...9عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...20عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...3عکس لو رفته از عروسی پریناز ایزدیار و آقای ...12

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.