مهدی قائدی/ ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

اعتیاد همسر مهدی قائدی افشا شد !+ عکس

21:14 - 1401/05/06
همسر مهدی قائدی با رفتارهایی که انجام می دهد خبر از اعتیاد شدیدیش دارد.

پاتوق آنلاین به گزارش از گل کوچیک: مهدی قائدی بازیکن تیم ملی است. مهدی قائدی در تیم استقلال بازی می کند. مهدی قائدی همسری به نام ستاره معصومی دارد. مهدی قائدی و همسرش 10 سال اختلاف سنی دارند. مهدی قائدی متولد دهه هفتاد است. در ادامه تصاویری از مهدی قائدی و همسرش را ببینید.

همسر مهدی قائدی که به نظر می رسد دیگر سوژه ای برای انتشار در اینستاگرام ندارد اخیرا عکس هایی از غذا و تنقلات خود در فضای مجازی منتشر می کند همین از نظر کارشناسان یک اعتیاد خطرناک به حساب می آید و باوجود اینکه در جامعه مورد نکوهش قرار نمی گیرد اما روح و روان و خانواده هرکسی را به هم می ریزد.

 اعتیاد همسر مهدی قائدی افشا شد !+ عکس10

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تاکید زیادی دارد که در برجی مرتفع زندگی می کند و این را هر روز (صبح و شب) به مردم یادآوری می کند !

ستاره معصومی همسر پر حاشیه مهدی قائدی به یکبار شاخ اینستاگرامی شد و حالا خیلی ها او را می شناسند. همه چیز از یک تولد لاکچری برای او شروع شد و شایعه اختلاف سنی اش با مهدی قائدی و به مرور زمان خبرهای دسته اولی که از باشگاه استقلال داشت و هواداران برای شنیدنش او را فالو می کردند. ولی این اواخر دیگر رفتار او حاشیه ای شده است.

 اعتیاد همسر مهدی قائدی افشا شد !+ عکس10

دخالت های ستاره معصومی در فوتبال مهدی قائدی

خیلی ها می گویند ستاره معصومی پشت صحنه تصمیم های جنجالی مهدی قائدی است. این را مسئولان تیم استقلال هم گفته اند که مهدی قائدی بنا به درخواست همسرش مجبور شد از تیم استقلال به تیم اماراتی برود ! هرچند ابتدا این صحبت ها توسط ستاره معصومی تکذیب شد ولی مهدی قائدی در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که همسرش مدیر برنامه های دوم اوست و به نوعی تمامی حاشیه ها درباره دخالت ستاره معصومی در تصمیمات حرفه ای فوتبالی اش را تایید کرده است. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد !