جوکرها / فرزاد فرزین

حرکت عجیب و جنجالی جوکرها ! در کنسرت فرزاد فرزین+ فیلم و عکس

12:47 - 1401/04/08
جوکرها در روز کنسرت فرزاد فرزین با حرکت عجیب خود فرزاد را حسابی غافلگیر کردن

پاتوق آنلاین : فرزاد فرزین خواننده و بازیگر متولد 3 تیر ماه سال 1360 در شهر تهران است و 38 سال سن دارد. او به دلیل صدای خاصی که دارد طرفداران خاص خود را هم دارد.

تحصیلات

او مدرک لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران دارد و به دلیل صدای خاصی که داشته است به خوانندگی هم روی آورده است و در کلاس های آواز شرکت کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@sedaye.khas)

حرکت عجیب و جنجالی جوکرها ! در کنسرت فرزاد فرزین+ فیلم و عکس9

او تک پسر خاواده است و فقط یک خواهر دارد. پدر او مشاور وزیر راه و ترابری بود و اکنون بازنسشته شده است. مادر او رئیس اداره ثبت احوال منطقه یک بود و او نیز بازنشسته شده است. از خواهرش هم اطلاعاتی در دست نیست.

کشف استعداد فرزاد و خواهرش

او دو ساله بود که خانواده اش خواهرش را به کلاس پیانو فرستادند و جالب این است که نمی گذاشتند فرزاد فرزین دست به کیبور بزند زیرا سنش کم بود و ممکن بود پیانو را خراب کند. پدر و مادر فرزاد فرزین متوجه شدند که در اصل فرزاد باید به کلاس پیانو برود و نه خواهرش.

از سن 13 و 14 سالگی به آهنگسازی علاقه پیدا کرد و همیشه در ذهن خودش موزیک هایی را می ساخت و آلبوم جمع می کرد. تا 17 سالگی همین کار را انجام داد کارش این بود که آلبوم هایی بسازد و به پسردایی هایش بدهد تا گوش کنند.

حرکت عجیب و جنجالی جوکرها ! در کنسرت فرزاد فرزین+ فیلم و عکس7

کلاس سلفژ

نزد سروش عازمی سلفژ را آموخت. او نوازنده ویلون در ارکستر ملی بود. او مجبور شد به صورت فشرده این دوره را یاد بگیرد و دو ماه بعد امتحان داشت.

حرکت عجیب و جنجالی جوکرها ! در کنسرت فرزاد فرزین+ فیلم و عکس10

ازدواج و همسرش

فرزاد فرزین متاهل است و با خانمی به نام شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است. تا به حال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است و هر عکسی که از او مشاهده می کنید، مربوط به همکاران و هوارانش است.

حرکت عجیب و جنجالی جوکرها ! در کنسرت فرزاد فرزین+ فیلم و عکس17

بازیگر شدن

او در سال 1385در فیلمی به نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاضی زاده حضور پیدا کرد و در آن نقش خواننده را بازی کرد. او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب به ساخته ارسال میرحسینی هم نقشی کوتاه داشت.

برای فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1387 آهنگ تیتراژ را خوانده است.

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. این خواننده تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است. در سال 1395 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که این چهارمین تجربه بازیگری فرزاد فرزین است.