مهدی قائدی/ همسر سن بالای مهدی قائدی/ ستاره معصومی

قصر همسر سن بالای مهدی قائدی رو ببین +عکس

22:57 - 1401/04/02
داستان ادامه دار فخر فروشی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با زندگی فوق لوکس در دبی را در این ویدیو ببینید.

پایگاه خبری پاتوق آنلاین : مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند . مهدی قائدی و همسر سن بالایش. تیپ جدید مهدی قائدی. استوری زشت همسر مهدی قائدی.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تاکید زیادی دارد که در برجی مرتفع زندگی می کند و این را هر روز (صبح و شب) به مردم یادآوری می کند !ستاره معصومی همسر پر حاشیه مهدی قائدی به یکبار شاخ اینستاگرامی شد و حالا خیلی ها او را می شناسند. همه چیز از یک تولد لاکچری برای او شروع شد و شایعه اختلاف سنی اش با مهدی قائدی و به مرور زمان خبرهای دسته اولی که از باشگاه استقلال داشت و هواداران برای شنیدنش او را فالو می کردند. ولی این اواخر دیگر رفتار او حاشیه ای شده است.

قصر همسر سن بالای مهدی قائدی رو ببین +عکس10

دخالت های ستاره معصومی در فوتبال مهدی قائدی

خیلی ها می گویند ستاره معصومی پشت صحنه تصمیم های جنجالی مهدی قائدی است. این را مسئولان تیم استقلال هم گفته اند که مهدی قائدی بنا به درخواست همسرش مجبور شد از تیم استقلال به تیم اماراتی برود ! هرچند ابتدا این صحبت ها توسط ستاره معصومی تکذیب شد ولی مهدی قائدی در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که همسرش مدیر برنامه های دوم اوست و به نوعی تمامی حاشیه ها درباره دخالت ستاره معصومی در تصمیمات حرفه ای فوتبالی اش را تایید کرده است. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد !