شخصیت شناسی | شخصیت و طالع بینی متولدین هر ماه

فیس و افاده ترین آدما متولدین این ماه هستند!

15:26 - 1401/12/19
متولدین برخی ماه ها حتی اگر افاده ای هم نباشند ولی از دیدگاه مردم بیشتر آنها فیس و افاده ای به نظر می رسند. با آنها آشنا شوید.

پاتوق آنلاین : شخصیت شناسی / شخصیت شناسی ماه ها/ شخصیت شناسی عاشق ترین ها / شما ممکن است از نظر اجتماعی شخص سخت گیری باشید ولی خودتان هم از آن اطلاعی نداشته باشید. البته شاید منظور از سخت گیری کمی برایتان سردرگرم کننده باشد، بنابراین اجازه دهید قبل از اینکه، با فیس و افاده ای ترین ماه تولد آشنا شوید، کمی این مسئله را بیشتر روشن کنیم.

فیس و افاده ترین آدما متولدین این ماه هستند!19

فیس و افاده ای ترین ماه تولد

سخت گیر بودن از نظر اجتماعی به معنی ضد اجتماع و یا یک درون گرای افراطی هستید. بلکه به صورت کلی یعنی از معاشرت با افرادی که نمی شناسید احساس راحتی ندارید و هنگام، ارتباط با دیگران گزینشی عمل می کنید تنها با عده ای که انتخاب می کنید، معاشرت کرده و هم صحبت می شوید.

وقتی از نظر اجتماعی گزینشی عمل کنید یعنی با دوستانتان ارتباطی صادقانه دارید و راحت حرف هایتان، را می زنید ولی وقتی با افرادی که چندان آشنایی با آنها ندارید، سکوت اختیار می کنید و همین کار از، نظر دیگران افاده ای به نظر می رسد و گویی تافته جدا بافته هستید.

برای چنین کسی صحبت کردن در یک جمع و یا کلاس سخت است. این شخص الزاما درون گرا نیست، بلکه در حقیقت ممکن است کسی باشد که حتی در جمع دوستان جوک تعریف کند و آنها را بخنداند، ولی در مقابل افراد ناشناس نمی تواند خود واقعی اش باشد. چنین افرادی از جمع دوستان و نزدیکان، و یا از اوقات تنهایی خود لذت می برند و تنهایی برایشان بسیار مهم است چرا که در این صورت ، می توانند آرامش خود را دوباره به دست آورند.

انواع مختلف افراد در معاشرت های اجتماعی

در مقابل چنین افرادی ، کسانی هستید که از نظر اجتماعی انعطاف پذیر هستید یعنی افرادی که به ، سادگی هم می توانند در یک جمع دوستانه و هم در جمع گروهی نه چندان آشنا، قرار بگیرند ولی در، هر دو حالت راحت هستند. آنها به راحتی با همه می توانند ارتباط برقرار کنند. کسی که افاده ای باشد، ممکن است احساس کند از دیگران برتری دارد و یا کلاس اجتماعی او از بقیه بالاتر است.

معمولا کسانی که از نظر اجتماعی گزینشی عمل می کنند حتی اگر نیت بدی نداشته باشند، ولی از نظر دیگران شخصی افاده ای به نظر می رسند. در این بین متولدین برخی ماه ها از نظر، دیگران بیشتر افاده ای به نظر می رسند که در زیر با آنها آشنا می شوید.

فیس و افاده ای ترین ماه تولد رتبه اول: متولدین ماه دی

گاهی اوقات دوستانه بودن با دیگران باعث معذب بودن شما می شود بنابراین سعی می کنید از رو ، به رو شدن و حرف زدن با همسایه ها، پستچی، بانکدار، راننده، فامیل دور، همکاران سابق، دوستان، سابق و اقوام دیگر به نحوی اجتناب کنید. برای مثال اگر در خیابان ناگهان نامزد سابق خود را ببینید، به سمت دیگر خیابان می روید تا مبادا با او برخوردی داشته باشید. همچنین شما، مهارت زیادی در اجتناب از تماس چشمی و به قول معروف چشم در چشم نشدن با دیگران دارید. البته در واقع فیس و افاده ای نیستید بلکه صرفا خجالتی و با رفتار عجیب و غریب هستید.

رتبه دوم: متولدین ماه آبان

احتمالا همیشه شنیده اید که به شما می گویند که درک و خواندن ذهن شما سخت است. البته این چیزی، نیست که از قصد بخواهید انجام دهید، شما صرفا تمایل دارید همه چیز را نزد خود نگه می دارید و، مشکلات و نگرانی هایتان را به دیگران نمی گویید.

ممکن است کمی خوددار و حتی مرموز به نظر برسید ولی آیا این ویژگی بد است؟ شما صرفا سفره، دلتان را با هر کسی که ملاقات می کنید، باز نمی کنید ولی این کار از شما یک آدم بد نمی سازد، بلکه محتاط هستید. قصد ندارید افاده ای به نظر برسید ولی مردم شما را بدین شکل می بینند.

رتبه سوم فیس و افاده ای ترین ماه تولد : متولدین ماه اردیبهشت

شما می دانید که در مهمانی ها می درخشید ولی نمی توانید منکر شوید که معمولا لم دادن روی مبل، در خانه برایتان جالب تر از بیرون رفتن است. این جنگ درونی مداوم با خودتان است، دوست دارید، بیرون بروید و لباس جدیدتان را نشان دهید ولی در عین حال تماشای قسمت جدید سریال موردعلاقه تان، جذابیت قوی تری برایتان دارد.

برای شما انرژی زیادی لازم است تا یک لبخند بر لب بیاورید تا بتوانید علاقه دیگران را به خود جلب کنید، بنابراین ترجیح می دهید در خانه بمانید. از آنجا که شما در معاشرت با دیگران خیلی وسواسی و گزینشی ، عمل می کنید، از نظر دیگران به شدت فیس و افاده ای به نظر می رسید.

فیس و افاده ترین آدما متولدین این ماه هستند!15ماه هایی که افاده زیادی دارند

رتبه چهارم: متولدین ماه شهریور

وقتی دوستانتان از شما می خواهند با گروهی از افراد دیگر بیرون بروید، شما فورا می خواهید ، بدانید چه کسانی همراه تان می آیند و با توجه به اطلاعاتی که به دست می آورید تصمیم می گیرید که، با جمع همراه شوید یا خیر. شما نمی خواهید زمانتان را با افرادی بگذرانید که نمی شناسید و یا چندان، از آنها خوشتان نمی آید. ولی این رفتار، شما را به عنوان یکی از فیس و افاده ای ترین ماه های تولد، نشان می دهد.

وقتی نوبت به معاشرت با مردم می رسد، نمی خواهید آن را صرف هر کسی کنید و اگر از کسی ، خوشتان نیاید نیز وانمود به دوست داشتن او نمی کنید و همین کار از نظر بقیه افاده ای و از خود ، راضی به نظر می رسد.

رتبه پنجم: متولدین ماه بهمن

بهمنی ها رتبه پنجم را در لیست فیس و افاده ای ترین ماه تولد دارند. وقتی به کسی می گویید: “من حتما در تماسم”، بخشی از شما دروغ می گوید. شما از آن افرادی هستید که از نظرتان جمله: “از دل برود، هر آنکه از دیده رود” صدق می کند!

البته بدین شکل نیست که وقتی کسی مقابل تان نباشد دیگر او را دوست ندارید بلکه برایتان اهمیت ندارد، با کسانی که زیاد آنها را نمی بینید، تماس تان را حفظ کنید. برای آنها آرزو و دعای خیر می کنید ، ولی در عین حال تلاشی نمی کنید تا در زندگی شان حضور داشته و یا آنها را در زندگیتان نگه دارید. شما از آن جهت فیس و افاده ای محسوب می شود که به راستی معتقد هستید که شما خیلی خاص هستید، و اگر دیگران این نکته را درک نکنند، تقصیر خودشان است!

رتبه ششم افاده ای ترین ماه تولد : متولدین ماه مرداد

شما بیشتر اوقات فردی اجتماعی هستید ولی صادقانه بگوییم، چنین چیزی می تواند خسته کننده باشد. تنها عده کمی هستند که درک می کنند شما به زمانی “تنها برای خود” نیز دارید و آنها همچنان به، تلاش خود ادامه می دهند تا زمان و انرژی شما را به انحصار خود درآورند. شما نمی توانید هفت ، روز هفته ۲۴ ساعته برای دیگران در دسترس باشید. زمان هایی است که دوست ندارید در بین، جمع باشید گاهی اوقات تنها می خواهید در کنار افرادی باشید که آنقدر به آنها نزدیکید که که لازم، نیست حتما با آنها حرف بزنید تا عصبانی و ناراحت نشوند.

از آنجا که عده زیادی به شما نگاه می کنند، وقتی شما همین شور و شوق را به، آنها برنمی گردانید از نظرشان افاده ای به نظر می رسید. از نظر دیگران شما اغلب فردی خود محور ، و خود بزرگ بین هستید.

رتبه هفتم افاده ای ترین ماه تولد : متولدین ماه مهر

شما متولدین ماه مهر رتبه هفتم را در فیس و افاده ای ترین ماه تولد دارید. قطعا تمایلات زیادی به ، معاشرت های اجتماعی دارید، مردم را دوست دارید به خصوص وقتی آنها را بشناسید ولی با این حال، وقتی دیگران را به خانه خود دعوت می کنید تا حدی از خود متنفر می شوید! شما مطمئن هستید که، سطح تمیزی منزلتان در حد بسیار بالا نیست، بنابراین وقتی قرار باشد کسی به خانه تان بیاید، خانه را یک تمیزکاری حسابی می کنید و اگر قرار بشد مهمان ها شب هم در منزلتان بمانند، مدام نگران فراهم کردن راحتی و امکانات برای آنها هستید.

به طور کلی مشکل شما از جایی شروع می شود که کسی بخواهد به خانه تان بیاید، شما افرادی که ، به خانه تان می آیند را به راستی دوست دارید ولی از اینکه در خانه تان باشند متنفرید، حتی اگر ، خودتان آنها را دعوت کرده باشید. شما الزاما فیس و افاده ای نیستید ولی ترجیح می دهید صحبت نکنید، تا اینکه چیزی بگویید که به نظر ناخوشایند به نظر برسد. همین سکوت اغلب بد برداشت شده و به، نظر می رسد که با ارتباط با دیگران دچار مشکل هستید.

فیس و افاده ترین آدما متولدین این ماه هستند!1ماه هایی که افاده ای تلقی می شوند

رتبه هشتم افاده ای ترین ماه تولد : متولدین ماه خرداد

وقتی نوبت به معاشرت های اجتماعی می رسد، معروف است که شما دو شخصیت متفاوت دارید و ، دو وجه این شخصیت به سادگی قابل مشاهده است. زمان هایی هست که در مهمانی مثل حرفه ای ها ، عمل می کنید، به سادگی با همه مردم وارد مکالمه می شوید و احساس راحتی در بقیه ایجاد می کنید؛ سپس اوقاتی وجود دارد که به زحمت حتی یک جمله هم با بقیه رد و بدل می کنید. هیچ نقطه اعتدالی، در این زمینه ندارید، گرچه درک این موضوع سخت است ولی شما قادر به این کار نیستید. هوش بالای شما در حین مکالمات خود را نشان می دهد و گاهی مغرورانه و افاده ای به نظر می رسد، حتی اگر قصد بدی نداشته باشید.

رتبه نهم فیس و افاده ای ترین ماه تولد: متولدین ماه آذر

شما به عنوان شخصی اجتماعی، گاهی اوقات استراحت زیادی به خود از جانب شبکه های اجتماعی می دهید. گاهی این طور به نظر می رسد که نمی خواهید چیزهای جالب زندگی تان را با دوستان فیس بوک و، یا فالوورهای اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید. چرا هر چند وقت یکبار به طور کامل از حساب های، خود در شبکه های اجتماعی کناره گیری می کنید؟ دلیل آن این است که شما معاشرت های واقعی با ، مردم را به ارتباطات اینترنتی ترجیح می دهید. شما فیس و افاده ای نیستید ولی گاهی قوه طنز شما باعث، می شود شبیه شخص ناخوشایندی به نظر برسید که ادعا می کند همه چیز را می داند!

رتبه دهم: متولدین ماه فروردین

نزدیک شدن به تعداد زیادی از مردم به طور همزمان، شما را می ترساند.اگر به یک نفر نزدیک شوید، فاصله خود را با فرد دیگری زیاد می کنید. به نحوی که گویی فضای محدودی در قلب خود برای، معاشرت با دیگران دارید.

وقتی به کسی وابسته می شوید، احساس می کنید بسیار آسیب پذیر شده اید . شما می توانید با یک نفر، بسیار خوب کنار بیایید ولی اگر فکر کنید نمی توانید با شخص دیگری نیز صمیمی شوید، آن وقت است، که دکمه ارتباط خود را قطع می کنید. دیگران درک نمی کنند چرا شما در، صمیمی شدن با دیگران گزینشی عمل می کنید. بنابراین در نهایت به نظر شخصی افاده ای به نظر می رسید.

رتبه یازدهم فیس و افاده ای ترین ماه تولد: متولدین ماه تیر

شما تحمل ندارید مردم بگویند شما و زندگی تان کسل کننده است. فقط به این خاطر که نمی خواهید ، تمام وقت وقت خود را در بیرون صرف کنید، بدین معنی نیست که دوست ندارید از زندگی لذت ببرید. بی وقفه در جمع و یا مهمانی ها بودن چیزی نیست که شما بخواهید بلکه ترجیح می دهید در خانه مانده، مطالعه کنید، یا حتی دستور آشپزی های جدید را امتحان کنید و یا موسیقی گوش داده و یا یک کاردستی، ابتکاری بسازید. تا زمانی که این کار باعث خوشحالی تان شود، بقیه می توانند نظرات منفی را برای، خودشان نگه دارند. گاهی اوقات مردم سبک تدافعی شما را بد برداشت کرده و فکر می کنند افاده ای، هستید و متوجه نمی شوند که شما صرفا سعی می کنید از آزرده شدن جلوگیری کنید.

رتبه دوازدهم: متولدین ماه اسفند

وقتی قرارتان را با دوستانتان به تعویق می اندازید و یا وقتی در دقیقه نود قرار ملاقاتتان را با ، آنها کنسل می کنید باعث آزردگی آنها می شود. البته این بدین معنی نیست که از مصاحبت با آنها، لذت نمی برید و یا نمی خواهید آنها را ببینید بلکه صرفا احساس خوبی در آن روز ندارید و فکر، نمی کنید به شما چندان خوش بگذرد.

شما واقعا قصد دارید که پیرو بقیه باشید ولی وقتی می خواهید کاری که قول داده اید را انجام دهید، انرژی انجام آن را ندارید. شاید در این وقت ها بیشتر از آنکه افاده ای باشید، تنبل محسوب می شوید.