علی دایی و همسر اولش/ علت جدایی علی دایی از همس اولش/ پیج علی دایی

دنیز دایی تو اینستاگرام گرد و خاک به پا کرد /دنیز چه بلاگری شده + فیلم و عکس

12:46 - 1401/03/26
دایی، یکی از بلاگر های موفق اینستاگرامبا انتشار این ویدیو در صفحه خود نوشت:وقتی میپرسن چرا دیر رسیدی

پاتوق آنلاین از: گل کوچیک : دنیز دایی ، دختر علی دایی در روز تولدش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که 18 سالم بشه و نشستم عكسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم - فکر میکنم عکس تولد یك سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ۳۰ شهریور خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم - مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی - ی دوستت دارم. در حالی که علی دایی چند روز پیش در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور بیان کرد: رسانه ها برای من شایعه ساختند و من یک همسر بیشتر ندارم. که نام او مونا فرخ آذری است در حالی که دنیز دختر علی دایی از زنی به نام مهسا به عنوان مادرش اسم برده است.

دنیز دایی در صفحه خود به مناسبت تولدش عکسی از دوران خردسالی خود با مادرش را منتشر و در پست های قبلش مادرش را تگ کرده است ، گفتنی است دنیز دایی و مادرش از بلاگر های اینستاگرام میباشند.

دنیز دایی تو اینستاگرام گرد و خاک به پا کرد /دنیز چه بلاگری شده + فیلم و عکس17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@honarmand_janjali)

علی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد.او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.