زن سن بالای مهدی قائدی

افشای طلاق ستاره معصومی زن مهدی قایدی/ گردش مجردی ستاره معصومی با ماشین لوکسش+ عکس

16:38 - 1401/01/28
مهدی قایدی و همسرش از وقتی به امارات مهاجرت کرده اند عکس های متنوعی از تفریح ها وگردش های لاکچری خود به نمایش می گذارند. همسر مهدی قایدی عکسی از تفریح مجردی خود با ماشین لاکچری اش منتشر کرده است.

مهدی قایدی متولد سال ۷۷ است. مهدی قایدی او بعد از درخشش در تیم ایران‌جوان بوشهر، مورد توجه استقلال قرار گرفت و در سال ۹۶ قراردادی ۵ ساله با این تیم بست و اکنون عضو تیم ملی است. مهدی قایدی سال گذشته به امارات رفت. مهدی قایدی و همسرش از وقتی به امارات مهاجرت کرده اند عکس های متنوعی از تفریح ها وگردش های لاکچری خود به نمایش می گذارند. همسر مهدی قایدی عکسی از تفریح مجردی خود با ماشین لاکچری اش منتشر کرده است.

افشای طلاق ستاره معصومی زن مهدی قایدی/ گردش مجردی ستاره معصومی با ماشین لوکسش+ عکس15

این بازیکن در اولین بازی خود برای تیم استقلال مورد تحسین همه قرار گرفت. با این حال او را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین فوتبالیست‌ها دانست، حاشیه‌هایی که ممکن است بر حرفه او هم تاثیر بگذارند. اگر از طرفداران این فوتبالیست جوان هستید برای آشنایی کامل با بیوگرافی مهدی قائدی و حواشی زندگی او با ما همراه باشید.

مهدی قایدی و اصالت جنوبی اش مهدی قائدی ۱۴ آذر سال ۷۷ در بوشهر به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. به دلیل علاقه شدیدی که به فوتبال داشت به دنبال این رشته ورزشی رفت. فوتبال را از بوشهر آغاز کرد و به طور حرفه‌ای وارد دنیای فوتبال شد. او اکنون با پیراهن شماره ۱۰ در پست وینگر برای تیم استقلال بازی می‌کند. برخی از افراد به دلیل استعداد فوق العاده این فوتبالیست به او لقب نیمار ایران را می‌دهند و برخی دیگر به دلیل چهره با نمک و جنوبی‌اش و شباهتی که به شخصیت فیلم «باشو، غریبه‌ای کوچک» اثر بهرام بیضایی دارد، به او لقب باشوی استقلال یا باشوی کوچک را می‌دهند.

افشای طلاق ستاره معصومی زن مهدی قایدی/ گردش مجردی ستاره معصومی با ماشین لوکسش+ عکس13

مهدی قایدی و شروع فوتبال از تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان بوشهر

در بیوگرافی مهدی قائدی آمده که وی فوتبال را از دوران دبستان به صورت جدی شروع کرد و در تیم‌های محلی فوتبال بازی می‌کرد. او در سال ۸۷ و در سن ۱۰ سالگی عضو تیم‌های پایه ایرانجوان بوشهر بود و بعد از آن به تیم شاهین بوشهر رفت. در سال ۱۳۹۵ و در سن ۱۸ سالگی وارد تیم بزرگسالان ایران جوان بوشهر شد. در اولین فصل حضورش در تیم ایران جوان در لیگ دسته اول ۱۰ گل به ثمر رساند و عنوان پدیده لیگ یک را از آن خود کرد.

مهدی قایدی و پیوستن به تیم استقلال و بستن قرارداد ۵ ساله

بعد از درخشش قائدی در لیگ یک، دو تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن بودند، مهدی که از کودکی علاقه‌مند به تیم استقلال بود و دوست داشت برای این تیم بازی کند، در تیرماه ۱۳۹۶ با بستن قراردادی ۵ ساله به خدمت تیم استقلال درآمد. اولین بازی قائدی برای استقلال در مردادماه و در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در مقابل تیم استقلال خوزستان بود. در دقایق پایانی این بازی قایدی به جای امید نورافکن وارد زمین شد. حرکات تکنیکی مهدی در زمین باعث شد تا تماشاچیان سن او را فراموش کنند و با دیدن او به یاد نیمار برزیلی بیافتند.

افشای طلاق ستاره معصومی زن مهدی قایدی/ گردش مجردی ستاره معصومی با ماشین لوکسش+ عکس4

در هفته ششم لیگ برتر، در بازی در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان اولین گلش برای تیم استقلال را به ثمر رساند.

در لیگ برتر سال ۹۸، با پیراهن شماره ۱۰ به میدان آمد و در بازی در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان اولین گلش در این فصل را به ثمر رساند.

بازی مهدی قایدی در تیم ملی زیر ۲۰ و ۲۳ سال

قائدی به دعوت امیرحسین پیروانی به جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷ پیوست. او به عنوان بازیکن ذخیره و نیمکت نشین بازی را دنبال می‌کرد. اما در بازی در مقابل تیم زامبیا وارد میدان شد و به مدت ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین چند دقیقه در مقابل تیم پرتقال بازی کرد، اما از ناحیه پا مصدوم شد و از زمین خارج شد. مهدی قائدی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به سرمربی گری حمید استیلی هم حضور داشت.

همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی در ۹ دیماه ۱۳۹۸ با انتشار عکس در کنار همسرش، خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد. همسر قائدی بزرگتر از او به نظر می‌رسد. برخی در شبکه‌های مجازی گفته‌اند، که همسر او متولد ۱۳۷۰ است و ۷ سال از مهدی بزرگتر است. گفته می‌شود همسر او بوشهری است و با مهدی نسبت فامیلی دارد.

ادامه تحصیل و گرفتن معافیت تحصیلی

او به دلیل علاقه زیادی که به فوتبال داشت خیلی زود تحصیل را کنار گذاشت. اما بعد از ورود به استقلال برای به تاخیر انداختن سربازیش و به تصمیم مدیران این تیم، در دانشگاه مشغول به تحصیل شد. او اکنون مشکل سربازی‌اش را با معافیت تحصیلی حل کرده است.

افشای طلاق ستاره معصومی زن مهدی قایدی/ گردش مجردی ستاره معصومی با ماشین لوکسش+ عکس12

تصادف مهدی قائدی و مرگ دوست نزدیکش

متاسفانه قصه‌ دردناکی که در بیوگرافی مهدی قائدی آمده این ماجراست؛ مهدی در نهم بهمن ماه سال ۹۶ برای کار‌های دانشگاهش به بوشهر رفته بود. در همان روز او و سه نفر دیگر از دوستانش سوار بر یک دستگاه پرادو در حال برگشت از مسابقات فوتبال ساحلی بودند که در اتوبان امام علی بوشهر تصادف شدیدی کردند و خودرو آن‌ها واژگون شد. گفته می‌شود، علت این تصادف کورس گذاشتن با یک خودرو دیگر بوده است. در این تصادف دو نفر از دوستان او جراحت سطحی برداشتند، اما مهدی به شدت آسیب دید و دچار خونریزی کبد و آسیب دیدگی طحال شد. دوست صمیمی اش احمدرضا شاکر هم دچار مرگ مغزی شد. گزارشات حاکی از آن بود که مهدی که در آن سن گواهینامه نداشت، راننده ماشین بوده است. بعد از مرگ احمدرضا و شکایت خانوداه او مهدی مقصر شناخته شد. دادگاه قائدی را به یک سال حبس تعزیزی و پرداخت سیصد و شصت میلیون تومان دیه محکوم کرد.

هک اینستاگرام مهدی قائدی

یکی از حاشیه‌های دیگر این بازیکن استقلالی هک اینستاگرامش بود. بعد از انتشار چت‌های خصوصی و آشکار شدن روابط غیر عرف او، احتمال اخراج او از استقلال وجود داشت، اما این اتفاق نیفتاد. هکر اینستاگرام قائدی پیغامی برای او گذاشته است، که نشان می‌دهد با مهدی خصومت شخصی داشته است.

درگیری با بازیکنان میانمار

در بازی بین ایران و میانمار، مهدی علت باخت ایران را بازی ناجوانمردانه تیم حریف می‌دانست. همین موضوع باعث شد بین بازیکنان دو تیم درگیری کوچکی به وجود آید.

دوبار اخراج از تیم استقلال

این بازیکن تاکنون دوبار از تیم استقلال اخراج شده است. بار اول به مهرماه ۹۶ برمی گردد، زمانیکه مهدی به دلیل به بی احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن به وینفرد شفر، مربی تیم استقلال اخراج شد. بار دوم در فروردین ماه ۹۸ به دلیل شرکت نکردن در تمرینات، اخراج شد.

افتخارات فردی و باشگاهی

مهم‌ترین افتخار قائدی را می‌توان قهرمانی استقلال در جام حذفی فوتبال ایران ۹۶-۹۷ دانست، که مهدی هم در بازی‌های این تیم حضور داشته است.

در سال ۹۶ با بازی در تیم ایرانجوان بوشهر و زدن ۱۰ گل در لیگ دسته اول، عنوان پدیده فصل لیگ دسته اول را گرفت.

در برنامه نوروز فوتبالی، مردم او را به عنوان بهترین مهاجم سال ۹۸ انتخاب کردند.

رو

سخن آخر

بیوگرافی مهدی قائدی را در این مطلب خواندید. مهدی قائدی نیمار برزیلی را الگوی خود قرار داده است و هدفش حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی است، تا با استعدادی که دارد بتواند برای کشورمان افتتخارآفرینی کند. برای آشنایی با نیمار، فوتبالیست برزیلی نگاهی به مطلب «بیوگرافی نیمار جونیور، بازیکن مشهور تیم ملی برزیل» در ستاره بیاندازید. شما چه اطلاعات دیگری درباره این بازیکن دارید؟ در صورت تمایل می‌توانید آن را در بخش ارسال نظر با ما و دیگر همراهان ستاره در میان بگذارید.