سحر قریشی :من بچه طلاقم+ فیلم و عکس

14:48 - 1400/12/23
سحر قریشی من فرزند طلاق هستم بابام رفت آمریکا مامانم رفت انگلیس

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@soozhe_mag)

این روزها خبر ازدواج سحر قریشی در فضای مجازی بسیار داغ ست و همه طرفداران این خانم بازیگر منتظر رونمایی ایشان از آقای داماد هستند.

امیر تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی امیر تتلو بسیار زیاد است. امیر تتلو خواننده ای زیر زمینی در ایران بود.امیر تتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند.

سحر قریشی :من بچه طلاقم+ فیلم و عکس14

میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منوانتخاب کردن! نخیر علاقه مابه هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی!به همین منظور من سعی میکنم بااینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به‌درد ویدئوهای من میخورن، اماتو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون توایران پیش نیاد! پس بیخودمسائل رو با هم قاطی نکنیدوبا ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین!

سحر قریشی :من بچه طلاقم+ فیلم و عکس13

سحر قریشی در صحبت های اخیرش گفت کشورم رو فراموش نمیکنم برای ازدواج به ترکیه رفتم برمیگردم.

سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی که این روزها خبر مهاجرتش به ترکیه و ازدواج با تتلو بسیار داغ شده در صحبت های اخیرش علت رفتن خود را مطرح کرد.