کار ناتمام زهره فکور صبور قبل از فوتش + عکس

10:00 - 1400/12/14
زهره فکور صبور بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون قبل از مرگش کاری را که روزها برایش زحمت کشیده بود را نیمه تمام گذاشت و همه اطرافیانش را شوکه کرد.

زهره فکور صبور بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون قبل از مرگش کاری را که روزها برایش زحمت کشیده بود را نیمه تمام گذاشت و همه اطرافیانش را شوکه کرد.

سریالی که با فوت زهره فکور صبور نیمه تمام ماند

زهره فکورصبور بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون بود که در مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی ایفای نقش کرده است، او در روزهای گذشته مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» بود که خبر فوتش شب گذشته بسیاری از طرفدارانش و جامعه هنری را شوکه کرد و با مرگش، بازی در آن را نیمه‌تمام رها کرد. جزئیات کار ناتمام زهره فکور صبور قبل از فوتش را در این بخش خواهید خواند.

آخرین سریال زهره فکور صبور

زهره فکورصبور بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون سه‌شنبه 10 اسفند در 43 سالگی درگذشت. او روزهای گذشته مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» بود،

او عکسی از خود در اتاق گریم این سریال در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته بود:

کار ناتمام زهره فکور صبور قبل از فوتش + عکس8

«چه لذت‌بخشه در کنار دوستایی که یکی از یکی خوش‌قلب‌تر، سریال «بی‌همگان»، خدایا شکرت.»

سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی محصول سال 1400 است.

زهره فکورصبور، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی و بردیا دیانت از بازیگران سریال «بی‌همگان» هستند.

این سریال در مورد ازدواج دختر و پسرانی است که مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد و.... این مجموعه تلویزیونی همچنین وارد مباحثی مانند عدالتخواهی و واکاوی اصلِ 44 قانون اساسی نیز می شود.