شیطنت های رونالدو و نامزدش در پاریس

11:48 - 1400/12/03
کریس رونالدو و جورجینا از زوج های پرطرفدار در جهان هستند. رونالدو و نامزدش داستانی را از سفرشان به پاریس تعریف کردند که برای طرفدارانشان جذاب خواهد بود.
شیطنت-های-رونالدو-نامزدش-

شیطنت های رونالدو و نامزدش در پاریس2

خاطرات جالب از اولین سفر مشترک رونالدو با جورجینا

شاید برای اغلب افراد و به خصوص فوتبال دوستان این موضوع بسیار جالب باشد که از این موضوع با خبر باشند که کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز کجا را برای اولین سفر خود انتخاب کردند و به آنها در این سفر چه گذشت، در ادامه این بخش در رابطه با اولین سفر مشترک این زوج مشهور و جالب ترین اتفاق این سفر برایتان خواهیم گفت.

پاریس اولین سفر مشترک رونالدو با جورجینا

در ادامه صحبت های رونالدو و نامزدش درباره این سفر را که برگرفته از مستند جدید در مورد این زوج مشهور است، را با هم میخوانیم.

جورجینا رودریگز نامزد کریستین رونالدو در مورد این سفر گفت:

پاریس خاطرات بسیار خوبی را برای من زنده می‌کند و همینطور اولین سفر من با کریس به پاریس بود، به خوبی یادم هست که ما پا به این شهر رمانتیک گذاشتیم. رونالدو قصد داشت که او را کسی نشناسد اما این موضوع کاملا بی فایده بود.

شیطنت های رونالدو و نامزدش در پاریس16

رونالدو هم حرفهای جالبی در مورد این سفر داشت و گفت:

من در شهر مادرید یک کلاه گیس داشتم که از موهای واقعی ساخته شده بودند به طوری که موهای کلاه گیس حتی از موهای خودم هم بهتر بود، واقعا کاملا جدی این حرف را میزنم و این کلاه گیس واقعا عالی بود.

در نهایت با خودم گفتم که مشکلی نیست و من این ریسک را میکنم و کلاه گیس می‌گذارم و از یک روسری، عینک آفتابی و یک ژاکت بزرگ هم استفاده میکنم و به آنجا خواهیم رفت.

جورجینا رودریگز در ادامه می گوید:

گذاشتن کلاه گیس برای کریس ایده من نبود، همچنین من از وجود پاپاراتری "عکاسانی که کارشان تهیه عکس های جنجالی از چهره های سرشناس است" هیچ اطلاعاتی نداشتم.

کریس رونالدو ادامه میدهد:

به جایی رسیدیم که در حال حاضر به یاد ندارم که دقیقا کجا بودیم، ناگهان کلاه گیس به حالت پرواز به سوی عقب در آمد و در حال بیرون آمدن از سرم بود، مردم از زیر به من خیره شده بودند و در همین حال کلاه گیس نیز در حال بیرون آمدن بود و من با خودم گفتم که مردم موضوع رو فهمیدند و تمام شد. کلاه گیس را دوباره به خوبی روی سرم گذاشتم و از آنجایی که من گردنی به مانند پدرم دارم شالی که به دور گردنم انداخته بودم به خوبی روی گردنم واینمیستاد. البته در آخر مردم من رو شناختند و گفتند "کریستیانو کریستیانو" چون فریب دادن افرادی که واقعا من را می شناسند بسیار سخت است.

شیطنت های رونالدو و نامزدش در پاریس12

جورجینا رودریگز هم حرفهای نامزد فوتبالیستش را اینطور تکمیل کرد که:

مردم در آخر متوجه شدند با وجود اینکه او از کلاه گیس خودشش و همچنین از شال گردن من استفاده کرده بود. مردم او را به دلیل نوع فک و گردنش به خوبی می شناسند.

رونالدو، دارنده عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان ادامه داد:

اگر مجبور باشم، بازهم این کار را انجام خواهم داد چون لحظاتی در زندگی ما وجود دارد که ارزش این کارها را دارد. من از انجام این کار حتی لذت بردم چون جورجینا دختری بود که عاشقش شدم، این یک داستان بسیار خوب بود که الان به ذهنم اومد و آن را بیان کردم چون این یکی از زیباترین لحظاتی است که با جورجینا به اشتراک گذاشتم و باید به این موضوع تاکید کنم که واقعا فراموش نشدنی برای من است.