کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند

18:47 - 1400/11/21
پیروی از مد یکی از راه های خوش استایل شدن است بنابراین برای انتخاب کفش زیبا برای عید باید با مدل های ترند و مد سال 1401 آشنا شوید.
کفش-های-جدید-ترند-عید-امسال-معرفی-شدند-

خیلی از آیتم‌های کفش، از ترندِ پاییز و زمستان به بهار و تابستان راه پیدا‌ کردند. کفش‌های زنجیری، پاشنه‌های گربه‌ای. اما یک سری کفش‌ها هستند که به جهتِ کاربرد و سادگی، در ترند کفش بهار 2021 ماندگاری بیشتری تاکنون داشته‌اند.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند6 ترند کفش بهار 2021

Stretchy Ballet Flats

کفش‌های کلاسیکِ تخت (Ballet Flats)، هرگز ازچرخه‌ی مد خارج نمی‌شوند. اما گزینه‌ای به آن اضافه شده که این کفش را منحصر به فرد‌ و سازگارتر کرده است. خاصیت انعطاف‌پذیری (Stretchy)، آنها را به سبکِ جدیدی از Stretchy Ballet Flats تبدیل کرده است. راحتی و تطبیق‌پذیری با هر مدل از فرم پا و پنجه از ویژگیِ اساسی این بخشِ جدید در کفش است. حضور الزامی این کفشِ تخت (Stretchy Ballet Flats) در کمد لباس‌مان، یک آیتم بسیارکاربردی به شمار می‌آید. در ترند 2021، می‌توانید تنوعِ رنگی متفاوتی از یک کفشِ تخت داشته باشید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند1 Stretchy Ballet Flats Shoes

Clogs

کفش‌های چوبی (Clogs) از آیتم‌های جدائی‌ناپذیر ترند 2021 هستند. دوستداران استایل بوهو، این خبر خوب هم برای شما. امسال خیلی بیشتر از سال‌های قبل از این کفش‌ها در استایل خود استفاده کنید. معمولا کفش‌های Clogs بخاطر پاشنه‌هایِ چوبی خود بسیار سبک‌اند. پس با آنها، راحتی در یک کفشِ پاشنه‌دار را تجربه خواهید کرد. کفش‌های سنتی‌ای که، در گذشته در رقص‌های مختلف از آن استفاده می‌شد. اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این کفش‌ها بخشِ اصلی ترندِ کفشِ بهار 2021 به شمار آید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند1 clogs Shoes

شلوار جین بگی ترند پرطرفدار ۲۰۲۱

Strapy sandals

خانه‌نشینی و معاشرت‌های خانگی کار خودش را کرد. صندل‌هایِ تختِ بنددار (strapy Sandals) جایگزین صندل‌هایِ پاشنه‌بلند شدند. این صندل‌ها به صورت Unisex shoes در میان همگان، محبوبیت همیشگی خود را داشته است. بخشی که در ترند کفش 2021 صندل‌های تختِ را تحت تاثیر خود قرار داده، بند‌های آن است. این صندل‌ها در مدل‌های مختلف به صورت، Topstitched Straps، hook and loop straps ارائه شدند.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند0 Strapy sandals

Platform Shoes

با ورود به بهار 2021 متوجه می‌شوید که فرم‌های صاف دچار جهش و چالش شده‌اند. کفش‌هایِ سکویی (Platform Shoes)، یک بخش هیجان‌انگیزِ ترند کفش بهار 2021 است. اگر بخواهیم با یک دید همه جانبه اظهار نظر کنیم، در ترند 2021 کفش‌ها به صورتِ تخت دسته‌بندی شده‌اند. کفشِ تختِ ساده- کفشِ تختِ سکویی. برای کسانی که به کفش‌های تختِ بدون پاشنه هیچ علاقه‌ای ندارند، کفش‌های Platforms بهترین انتخاب‌اند. بارزترین ویژگی آنان، پاشنه‌های صاف اما مرتفع. در بخش متریال هم هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط پاشنه‌ها بلند باشد، کافیست که یک استایلِ جذاب را برای خودتان داشته باشید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند1 platform shoes

Chain shoes

وفرهای زنجیردار را یادتان هست؟ یا صندل‌های بنددار زنجیری؟ مهم‌ترین اکسسوری کیف و کفش ترند بهار و تابستان 2021 زنجیر‌هاست. این کفش‌ها با کیف‌های زنجیری، یکی از پرکاربردترین گزینه‌های ترندی 2021 به‌شمار می‌آیند. اگر دنبال یک راهکار برای خاص شدن استایل خود می‌گردید، امسال کفش‌های زنجیری را فراموش نکنید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند8 chain shoes

ترند کیف 2021

سال 2020 سال سختی بود. با توجه به کمبود برنامه‌های گردشگری، روندِ مد و صنایع لوکس به طور کلی کاهش یافت. اما در سال 2021 هم نیز، این روند ما را ترک نخواهد کرد. در ترند کیف 2021، عملکردی بودن از آیتم‌های مهم است. پس در ترند کیف و کفش بهار و تابستان 2021 با برخی جنبه‌های مختلف و ساده‌تری از طراحی روبه‌رو هستیم.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند16 Bag trends 2021

ترندهای لاک ناخن در پساکرونا (۲۰۲۱)

Colorful Bags

فرقی نمی‌کند کیف‌‌دستی باشد یا کیفِ رودوشی. هر رنگِ آن یک شروع تازه از فصل بهاراست. اگر پیش از این، جسارت استفاده از کیف‌های رنگی را نداشتید، امسال خط قرمزها را رها کنید. این آبنبات رنگی‌های کوچک و بزرگ را، در فصل بهار 2021 وارد کمد لباس‌تان کنید. کمی تنوع و رنگ ما بین آن تیرگی و خنثی بودن بد نیست.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند19 colorful bags

Market Totes

این‌ روزها بیشترین جایی که با آن در رفت‌ و ‌آمد هستیم، فروشگاه‌‌هاست. پس ترند کیف‌های دستی بافت‌دار Market totes)) منطقی است. کیف‌هایی شبکه‌ای، از چرم گرفته تا نخ‌های ابریشم طنابی. این کیف دستی یکی از مواردی است که هرچه بیش‌تر به بهارِ 2021 نزدیک می‌شویم، کمبودش را حس خواهیم کرد. اگر بدنبال یک کیف سبک و جادار هستید، Market Totes انتخاب هوشمندانه‌ایست.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند15 Market Totes

Oversized Bags

شما هم همیشه وسایل زیادی دارید؟ مشکل کمبود فضا در کیف از معضلات همیشگی‌تان است؟ نگران نباشید امسال سالِ شماست. کیف‌های سایز بزرگ به طرز عجیبی وارد چرخه‌ی مد ترند کیف 2021 شدند. هر قدر در سال‌های قبل نسبت به این کیف‌ها کم لطفی می‌شد، در فصل بهار امسال جبران شد. قرار است Oversized Bags در ترند 2021 سلطنت کنند. پس دیگر نگران حجم زیاد وسایل خود برای حمل کردن نباشید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند10 over sized bags

Chain Bags

زنجیر گزینه‌ای است که از ترند پاییز و زمستان مجددا به بهار راه پیدا کرده است. کیف‌های زنجیری (ChainBags) در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های رودوشی، بسیار پرکاربرد است. در ترندِ 2021 کفش‌های زنجیری زیادی هم نیز خواهیم داشت. پس دست به کار شوید. کیف‌های زنجیری را فراموش نکنید. این آیتم می‌تواند استایلِ کلاسیکِ شما را با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش بگذارد. پس داشتن یک کیف زنجیری از الزامات کمد بهار 2021 است.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند4 chain bags

Mini Bags

کیف‌های کوچک ( Mini Bags) هم ماندگار شدند! صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم Mini Bags تا این اندازه محبوب باشد. اما در ترند 2021 کار خودشان را کردند. این کیف‌ها در مدل‌های مختلف در بهار و تابستان امسال با متریال‌های متنوع ارائه شدند. بخشِ اصلی ترند کیف 2021 تقابل میان Mini bag با Oversized Bag است. اما آیتم جالبی که در ترند کیف و کفش بهار و تابستانِ 2021 وارد چرخه مد شد، buttle bags است. امسال قرار است با جنبه‌های جدیدی از Mini Bags روبه‌رو شویم.

هفته کوتور بهار ۲۰۲۱ پاریس

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند6 mini bags

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند9

مدل کفش های زنانه ترند 1401

در دنیای مد هر سال طرح ها و مدل های مختلفی از کفش زنانه و دخترانه به بازار ارائه می شود. برخی از این کفش ها چندین سال متوالی ترند بوده و برخی دیگر تنها یک سال از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به سادگی می‌تواند طی چند سال به حاشیه رانده شود. در این بخش از دنیای مد شما را با کفش هایی که امسال مد و ترند هستند، آشنا می کنیم البته در نظر داشته باشید پا قلب دوم انسان است، به همین خاطر انتخاب مدل کفش باید با حساسیت زیادی همراه باشد.

کتانی

این روزها بدون شک کتانی ها از پرطرفدارترین نوع پاپوش‌ها در جهان هستند. نایک، آدیداس، اسکیچرز، نیوبالانس و از سردم‌داران طراحی و تولید کتانی هستند. اگر انتخاب شما برای عید امسال لباس های اسپرت است، بهتر است لباس های خود را با کتانی ست کنید. پیشنهاد می کنیم اگر هنوز یک جفت کتانی در مجموعه کفش‌های خود ندارید، یک جفت کتانی اسنیکر سفید خریداری کنید چرا که کتانی‌های سفید هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند0

کفش های جلو گرد

کفش ها فرم و قالب‌های مختلفی مانند تیز، گرد و مربع دارند. متداول‌ترین نوع فرمی و قالبی در کفش، فرم جلو گرد است که امسال جزو ترندها است. کفش‌هایی با پنجه گرد و پاشنه های بسیار کوتاه بسیار پرکاربرد بوده و می توان در تمامی موقعیت‌ها از آن استفاده نمود.

کفش هایی با پاشنه های خاص

کفش‌های پاشنه بلند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند.یکی از کفش هایی که برای عید امسال جزو ترندها محسوب می شود، کفش های با پاشنه خاص هستند.

کفش های دارای بند دور مچ پا

یکی از کفش های زیبایی که همه خانم ها باید در جا کفشی خود داشته باشند، کفش هایی است که دارای یک بند دور مچ پا هستند. این کفش ها عید امسال جزو ترندها محسوب می شوند و در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. این نوع کفش می‌تواند هم از نوع تخت و هم پاشنه‌دار باشد. بندی که دور مچ پا بسته می شود، جنس مختلفی مانند چرم، ساتن، پارچه حتی در برخی موارد توری دارد.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند13

صندل های چانکی

کفش های چانکی جزو کفش هایی هستند که هم در سبک کتانی و هم کفش ظاهر می‌شوند. این کفش ها دارای لژهای پهن، نسبتا بلند و دندانه دار می باشند. عید امسال صندل های چانکی بسیار ترند شده است، گرچه این نوع صندل ها از نظر برخی افراد چندان زیبا نیست اما با این حال طرفداران خودش را دارد. این نوع صندل در ترکیب با دامن و شلوار کاملا متناسب عمل می کند.

کفش های جیر و مخمل

حتما می دانید که پس از چند دهه دوباره پارچه مخمل به دنیای مد بازگشته و جای خود را در بین اهالی مد باز کرده است. اگر می خواهید شیک پوش باشید، می توانید برای عید امسال یک کفش مخمل بخرید و آن را با سایر لباس های خود ست کنید اما مراقبت از آنها نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد.

کفش های چرم

کفش های چرم یکی از بهترین کفش هایی است که پیشنهاد می کنیم برای عید امسال بخرید. این نوع کفش ها بسیار مناسب، بادوام و راحت می باشد. همچنین هوا به راحتی داخل کفش جریان پیدا می کند و مانع از عرق کردن پا درون کفش می شود. کفش های چرم عمر بالایی دارند البته اگر آنها را خیس نکنید، به موقع واکس بزنید یا جلوی نور خورشید قرارندهید.

کفش های جدید و ترند عید امسال معرفی شدند3

پاشنه های یکسره

در کفش‌های پاشنه یکسره، پاشنه از انتها تا نوک کفش کشیده شده و قطع نمی‌شود. این کفش‌ها می‌توانند جلوبسته یا به شکل صندل باشند. امسال کفش های پاشنه یکسره مد و ترند شده اند، به سلیقه خودتان می توانید یکی از کفش های جلو بسته یا صندل پاشنه یکسره را برای خود انتخاب نمایید.

صندل های پلتفرم

کفش پلتفرم در رنگ‌ها و متریال‌های فراوانی در بازار موجود هستند. این کفش ها برای اولین بار در سال 1936 وارد دنیای مد شد. پاشنه کفش های لژ دار از 3 تا 10 سانتی‌متر دارای ارتفاع است. بسیاری از کفش های لژدار قابل ست کردن با مانتوهای رسمی و اداری هستند و ظاهر شما را شیک و مرتب نشان می دهند.