عکس جدید خواننده معروف +عکس

02:34 - 1400/11/16
وقتی تتلو تغییر دین داد با توجه بعد ادعای یک دختر ساده را برای زندگی اش انتخاب کرد !
عکس-لو-رفته-لحظه-تغییر-

عکس جدید خواننده معروف +عکس14

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است . امیر تتلوخواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند.امیرتتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد و به شهرت رسید.امیرتتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کردو پس از مدتی به ایران بازگشت.امیرتتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

عکس جدید خواننده معروف +عکس6

امیر تتلو خواننده خفن رپ ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. البته که آقای رپر به هواداراش فحش هم مده اما باز طرفدارشن! تتلو از عجیب ترین و ناجور ترین شخصیت های ایرانی بود و هست که با رفتار های غیر عادی تونست خودشو بکشه بالا اما خب استعداد سلطان رو در نوشتن متن موزیک و یکسری موارد هم نمیشه نادیده گرفت!

امیر تتلو زمانی که در ایران هم بود هواداران خود را داشت اما خب با مهاجرت و تغییر سبکی که در رویه زندگیش داشت خیلی تو چشم رفت و اگه بخوایم موضوع استعدادی که گفتیم رو کار بزاریم، از اونجایی که خیلی از مخاطبین ایرانی علاقه خاصی به موارد منفی و نامتعارف دارند و اینکه فحاشی میان خیلی از جوانان و نوجوانان هم راحت و رایج شده، خب سلطان هم قطعا هواداراش ده ها برابر شده!

عکس جدید خواننده معروف +عکس0

از این ها که بگذریم تتلو در ایران که بود برای امام رضا حتی آهنگ خونده بود یا در هیئت غذا میداد و موارد اعتقادی زیادی از او دیده شده بود اما تصویری از آقای رپر وجود داره که در مقابل سلیب ایساده و ادای احترام کرده! حالا شاید بگین خب چه ربطی داره! ربطش به اینه که سلطان هر سمتی که باد بوزه میره و ظاهرا برای خودنمایی و جو بردن کاراش از هر چیزی استفاده میشه و به هر رنگی درمیاد.

عکس جدید خواننده معروف +عکس8

همانطور دیدید تصاویر قدیمی و برای گذشته بودهاما باید بدوند که تتلو هنوز هم شخصیت ثابتی نداره و هر چند وقت یکبار با موضوعی جدید ورژن عوض میکنه!

مثلا سلطان تا چند ماه پیش پیگیر دخترای شاخ و داف بود و البته دخترای زیادی رو هم امتحان کرد، حالا مدتیه که چشمش دخترای نچرال و ورزشکار و بی عمل و پروتز رو میگیره و میخواد.

عکس جدید خواننده معروف +عکس12

سلطان تتو

یکی نیس به این سلطان نما بگه خودت تا نوک انگشتات تتو و نقاشیه بعد برای مژه و دندون دختر مردم تعیین تکلیف می کنی!

تا به حال تصاویر تتلو با دختران زیادی پخش شده که بعضی از ان ها دقیقا این خصوصیات را داشته اند اما ظاهرا این سلطان هوسباز اینبار هوس دخترای نچرال و طبیعی را کرده است.

تتلو به گفته خودش دیگر سیگار نمیکشد، به طور سخت و پیگیر ورزش می کند و اتفاقا اندامی بسیار تو پر و تیکه ای ساخته، شعر مینویسد و می خواند (آن هم چه شعر هایی!)، دوستان سالم دارد و تغذیه خوب، گیاهخواری و تتو را فراموش نمیکند.

اما گفتیم تتو! خوبه که در این قسمت مواردی هم از تتو های سلطان و نظر و عقیدش در این باره بگیم که چطور خالکوبی رو تو اعتقاداتش قاطی کرده.

تتلو: تتو واسم عبادته!

از دیگر کارهای عجیب و ناجور تتلو که هنوز هم برای خیلی ها هضم نشده بدن پر از تتو سلطانه که از نظر خودش یه جور ریاضت و عبادته.

تتلو درباره درد کشیدن برای خالکوبی های بدنش گفته است عده‌ای از دوستان به من می‌گویند تتو برای تو دردی ندارد چون عادت کرده‌ای. اما در واقع اینطور نیست درد را از هر طرف بنویسی درد است. و این یعنی چیزی که نمیشود به آن عادت کرد!! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کم ان، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!

عکس جدید خواننده معروف +عکس15

تشنج سلطان واسه تتو

تتلو چندی پیش در لایو یوتیوب اعلام کرد که قراره تازه سه تا تتو آرتیست همزمان روم تتو بزنن! دردناک ترین جاهای بدن! پشت ساق پا! پهلو از پشت و کمر!

میدونم ممکنه بدنم ری اکشن نشون بده! حتی امکان تشنج هست! امّا میخوام اینکارو انجام بدم! چون چیزی که نکشتت قویترت میکنه! من ویترین شما هستم و باید تا میتونم قویتر شم!

خودم میدونم کار دردناک و خطرناکیه! لازم نیست یاداوری کنید و انرژی منفی بدین! خواهشی که دارم اینه که فقط انرژی مثبت بدین و کار رو سخت تر نکنید!

نکته جالب تر اینه که تاریخ تولد تتلو در تاریخ جهانی مصادف است با روز صلح که به تتوی کبوتر هم به همین معنی می باشد.

عکس جدید خواننده معروف +عکس14

ناگفته نماند عکسی که در ابتدای خبر دیدید مربوط به آهنگ احترام می باشد که این تصویر کاورش بود. (قابل توجه هواداران تتلو که فحش ندهند!)

و در آخر اینکه تتلو به گفته خود زن گرفته اما این که این خبر چقدر واقعی باشه مشخص نیست چون از سلطان هیچی بعید نیست که برای جلب توجه دوباره دست به چنین حاشیه و جنجالی نزده باشه!

عکس جدید خواننده معروف +عکس2