ترفندهای واتساپ

از کجا بفهمیم کسی منو تو واتساپ بلاک کرده؟ | بیا اینجا تا ترفندش رو یاد بگیری

08:00 - 1402/02/13
وقتی شخصی شما را در واتساپ بلاک می‌کند، دیگر نمی‌توانید از طریق این پیام رسان با او ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، واتساپ در صورتی که توسط کاربری مسدود شوید، شما را مطلع نمی‌کند.

وقتی شخصی شما را در واتساپ بلاک می‌کند، دیگر نمی‌توانید از طریق این پیام رسان با او ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، واتساپ در صورتی که توسط کاربری مسدود شوید، شما را مطلع نمی‌کند. به همین خاطر ممکن است از خود بپرسید که آیا راهی وجود دارد که بفهمید توسط یکی از مخاطبین واتساپ خود بلاک شده اید یا خیر.

در این گزارش به پنج روش اشاره خواهیم کرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از اینکه کاربری شما را در واتساپ مسدود کرده است، مطلع شوید. فقط در صورت مشاهده علائم زیر در واتساپ حساب شما از سمت طرف مقابل مسدود شده است.

نشانه ۱) اگر قادر به دیدن آخرین بازدید یا آنلاین بودن شخصی در پنجره گفتگو واتساپ نیستید، این می‌تواند یکی از ساده‌ترین نشانه‌هایی باشد که شخصی شما را در واتساپ مسدود کرده است. معمولا در پنجره چت واتساپ آخرین حضور یا آنلاین بودن یک شخص را می‌توان مشاهده کرد، اما وقتی شما مسدود می‌شوید، نمی‌توانید آخرین وضعیت حضور یا آنلاین بودن آن‌ها را ببینید. البته توجه داشته باشید که ممکن است مخاطب شما را مسدود نکرده باشد و فقط تنظیمات آخرین بازدید خود را در واتساپ را غیرفعال کرده باشد.

نشانه ۲) اگر در هنگام ارسال پیام فقط یک تیک کنار متن شما نمایان می‌شود به این معنی است که شما مسدود شده اید. پیام‌ها به شخصی که شما را در واتساپ مسدود کرده تحویل داده نمی‌شود. بنابراین، شما فقط یک تیک را مشاهده می‌کنید.

از کجا بفهمیم کسی منو تو واتساپ بلاک کرده؟ | بیا اینجا تا ترفندش رو یاد بگیری3

نشانه ۳) عدم امکان برقراری تماس تلفنی یکی دیگر از این نشانه‌ها است. شما نمی‌توانید با فردی که شما را در واتساپ مسدود کرده تماس تلفنی برقرار کنید. بنابراین، فقط باید تماس واتساپی با مخاطب مورد نظر برقرار کنید تا متوجه شوید که آیا شما را در واتساپ بلاک کرده یا خیر. البته این امکان وجود دارد که نتوانید با فردی تماس بگیرید و نیز شما را مسدود نکرده باشد. این مورد در زمان ضعیف بودن اتصال اینترنت رخ می‌دهد.

نشانه ۴) یک نشانه دیگر عدم مشاهده تغییرات در تصویر نمایه واتساپ یک شخص است. اگر در لیست مسدودی‌های آن شخص قرار گرفته اید دیگر نمی‌توانید تصاویر نمایه آن‌ها را ببینید.

روش ۵) عدم امکان افزودن شخصی به گروه واتساپ از دلایلی است که نشان از مسدود شدن شما دارد. اگر شخص مورد نظر، شما را در واتساپ مسدود کرده باشد، نمی‌توانید او را به هیچ گروه واتساپی اضافه کنید. اگر بخواهید او را به یک گروه اضافه کنید، با پیامی مبنی بر غیر مجاز بودن روبرو خواهید شد.

وقتی تمام پنج علامت ذکر شده در مورد شما درست بود، احتمال مسدود شدن شما در واتساپ از سمت یک شخص بسیار زیاد است. اما به خاطر داشته باشید که احتمالات دیگری نیز وجود دارد. واتساپ عمدا سعی کرده موضوع مسدود شدن کاربران را در ابهام قرار دهد، بنابراین کاربران نمی‌توانند با اطمینان کامل از مسدود شدن خودشان توسط سایر کاربران مطلع شوند.