عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

22:14 - 1400/08/22
فیلم منتشر شده از دختر خواننده ای که ادعا می شود خواهر امیر تتلو است حاشیه هایی را به همراه داشته است.
خواهر-امیر-تتلو-شد-

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر19

برخی از رسانه ها و صفحات فضای مجازی با انتشار ویدیو زیر ادعا کردند که خواهر امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی خوانندگی می کند.

امیر تتلو مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و با انتشار تصاویر و ویدیوهای مستهجن حاشیه های زیادی را به وجود آورده است. لازم به ذکر است که او چند مدت پیش یک کنسرت باشکوه در ترکیه را اجرا کرد ک

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر5

ماجرای کلاهبرداری کنسرت امیر تتلو

چند میلیارد بلیط فروخته شده کنسرت امیر تتلو فیک بودند و باعث شد که چند هزار دختر و پسر نتوانند وارد سالن شوند (با اینکه هزینه بلیط را پرداخت کرده بودند) و تتلو ادعا می کند که نقشی در اینباره نداشته و معذرت خواهی نمی کند. امیر تتلو ادعا می کند که یک سری افراد بدون اینکه بلیط داشته باشند به زور و رد شدن از موارد امنیتی وارد سالن کنسرت شدند و ظرفیت سالن را پر کردند و همین باعث شد که یک عده پشت درب ها باشند. مردم خودشون بهتر میدونن که اینها همش بهانه است و اصل ماجرا این است که تیم امیر تتلو بیشتر از ظرفیت سالن بلیط فروخت که این رقم یعنی حداقل 7 میلیارد تومان ایرانی ها بر سر کنسرتی که هیچوقت در آن شرکت نکردند به فنا رفت.

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر11

حمایت هنرمندان داخل ایران از امیر تتلو

با توجه به حاشیه هایی که امیر تتلو دارد کار دشواری است که در داخل ایران فعالیت کنی و از او حمایت کنی و احتمال ممنوع الکاری تو خیلی بالا می رود. اما در عجیب ترین مورد سید جواد هاشمی روی آنتن زنده صدا و سیما از امیر تتلو صحبت کرد ! سید جواد هاشمی بازیگر مشهور مرد صدا و سیما که همگی او را با بازی در سریال های دفاع مقدس به یاد داریم در اظهاراتی عجیب و جنجالی و در برنامه زنده صدا و سیما از امیر تتلو حمایت کرد و گفت اگر امیر تتلو به خارج کشور می رود و فحش می دهد مقصر ما هستیم که این جوان ها را باعث شدیم از ایران بروند و از دست ما رنجیده بشوند. در روزهای اخیر خواننده ناشناخته خود را بدل امیر تتلو معرفی می کند. گفته شده او به سایت ها و صفحات مجازی تبلیغاتی داده که خودش را به عنوان بدل امیر تتلو معرفی کند. اما طرفداران امیر تتلو او را نپذیرفته اند و در صفحه او فحاشی کردند که باید سبک و مدل خواندنش را عوض کند. بعید است که آهنگ های او دارای مجوز از وزارت ارشاد باشد.

ه میلیاردها تومن درآمد برای او به همراه داشت و واکنش بسیاری از کارشناسان موسیقی را به جهت مهاجرت استعدادها به خارج از کشور و سوختن موقعیت های هنری در پی داشته است.