پای مهاجرت مهراد جم به ترکیه به صداوسیما هم کشیده شد؟ + جرئیات

19:05 - 1400/08/06
در بخشی از سریال جدید سرجوخه از جذب هنرمندان و ورزشکاران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی صحبت شد.
پای-مهاجرت-مهراد-جم-ترکیه-صداوسیما-

پای مهاجرت مهراد جم به ترکیه به صداوسیما هم کشیده شد؟ + جرئیات15

سریال سرجوخه

با توجه به کدهایی که در این بخش از سریال داده می‌شود، منظور از این اطلاعات، مهراد جم است که با مهاجرت و رابطه با دنیا جهانبخت توجهات زیادی را جلب کرد.

سرجوخه چهارمین همکاری مشترک احمد معظمی و ابوالفضل صفری است که یک درام اجتماعی-جاسوسی بوده و مراحل پیش تولید آن از پائیز ۱۳۹۹ آغاز شده و بازیگران سریال سرجوخه در دو گروه به صورت همزمان داخل و خارج از کشور مقابل دوربین نقش آفرینی می‌کنند.

سریال سرجوخه پس از پایان مجموعه هم سایه در کنداکتور شبکه سوم سیما قرار گرفته و از روز دوشنبه ۳ آبان به صورت هرشب در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد.

حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، آرش آصفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیرسام احمدی، قربان نجفی، سوتلانا سوپیلنیاک، حبیب دهقان نسب، علی اوسیوند، پیام احمدی نیا، سیاوش گرجستانی، علیرضا جلالی تبار، حمیدرضا هدایتی، حسن اسدی، نیلوفر شهیدی، افسانه کمالی، مریم وحیدزاده، علی غلامی، پارسیا شکوری، مینو شیخان، احمد پورخوش، مهدی علیپور و صالح صارمی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند