کلاه برداری مهراد جم از مردم ؟+ فیلم

16:45 - 1400/07/19
دنیا جهانبخت دختر جنجالی این روزهای اینستاگرام درباره کلاهی که مهراد جم بر سر همه گذاشته می گوید.
کلاه-برداری-مهراد-جم-مردم-؟-فیلم-

کلاه برداری مهراد جم از مردم ؟+ فیلم20

دنیا جهانبخت به دنبال حاشیه می گردد. از عاشقی دنیا جهانبخت نسبت به ساسی مانکن شروع شد تا ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم خواننده ایرانی. این روزها هم که مهراد جم از دنیا جهانبخت جدا شده است همچنان حواشی ادامه دارد. در این فیلم دنیا جهانبخت که باردار است می گوید که فرزندش پدر جدید می خواهد!

دنیا جهانبخت مدل و شاخ اینستاگرامی و همسر مهراد جم خواننده مشهور می گوید که همه ما سر کاریم و مهراد جم به همه ما خیانت کرده ، زندگی ادامه دارد و بچم بابای جدید می خواهد.

او در پاسخ به سوال کاربران و هوادارانش که از او پرسیدند آیا مهراد بر نمیگرده ؟ گفت که زندگی ادامه دارد و روزهای جدید از راه می رسه و آرتام هم بزرگ می شود شاید با بابای جدید !

دنیا جهانبخت از کلاهبرداری مهراد جم گفت

البته این کلاه راه بیشتر مهراد جم بر سر خود دنیا جهانبخت گذاشته وگرنه شما که در لندن بهترین زندگی را داشتید و برایتان مردم مهم نبودند حالا که جدا شده اید ما را در غم خود شریک ندانید ! ظاهرا دنیا جهانبخت به این زودی ها نمی تواند مهراد جم را فراموش کند! او با انتشار این آهنگ نوشت که حال خوبی ندارد و فقط خودش می داند که چه در دلش می گذرد ! مهراد جم خواننده مشهور پاپ بعد از بازگشت به ایران فقط یک استوری در پل طبیعت منتشر کرد که ثابت کند ایران است و دیگر خبری از او نشده است.دنیا می گوید که از مهراد خبری ندارد و خانواده او هم وی را بلاک کرده اند.