علی ضیا: مهراد جم شبیه شادمهر عقیلی ؟+ فیلم

22:40 - 1400/07/12
توضیحات جنجالی علی ضیا مجری مشهور تلویزیون درباره حمایتش از مهراد جم و داستان مهاجرت ریحانه پارسا را ببینید.
مجری-معروف-مهراد-جم-را-شادمهر-عقیلی-مقایسه-کرد-؟-فیلم-

علی ضیا: مهراد جم شبیه شادمهر عقیلی ؟+ فیلم19

علی ضیا مجری مشهور صدا و سیما فردی بود که کمک زیادی به شهرت مهراد جم قبل از خروجش از ایران و پیوستن به دنیا جهانبخت کرد. او مهراد جم را برای اولین بار به تلویزیون آورد.

از وقتی مهراد جم مهاجرت کرد خیلی ها به علی ضیا حمله می کنند که تو باعث شهرت او شدی و به واسطه حضور در برنامه تو دیده شد و به این حاشیه ها رسید. علی ضیا همچنین درباره ریحانه پارسا هم نظر می دهد که تقصیر صدا و سیما نیست که این بازیگران را مشهور می کند و بعد مهاجرت می کنند و تصاویر و فیلم های مستهجن از خودشان منتشر می کنند.

علی ضیا: مهراد جم شبیه شادمهر عقیلی ؟+ فیلم15

برنامه جنجالی علی ضیا با یک آخوند

علی ضیا در قسمتی از برنامه اش مهمان یکی از مسئولان روحانی (آخوند) بود که با یکدیگر بر سر مهم بودن حجاب یا اختلاس بحث کردند و جنجال های زیادی به دنبال داشت. طرفداران علی ضیا او را با احسان علیخانی مقایسه می کنند.

علی ضیا سال ۱۳۶۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامهٔ طنز پسری از کاشانه آغاز کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامهٔ شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ارائه شده بود، اجرای برنامهٔ گزینهٔ جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه ای که به طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت اولین کار خود را در سیما با برنامهٔ گزینهٔ جوان تجربه کرد.