پشت پرده مخفی شدن برادر دو قلوی بابک خرمدین چیست؟

12:33 - 1400/03/03
 افشین خرمدین برادر بابک خرمدین روز گذشته به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شد.پلیس شایعه خودکشی او را تکذیب کرد.

افشین خرمدین برادر بابک خرمدین کارگردان ایرانی متولد ۱۳۵۵ در تهران ساکن شهرک اکباتان است. افشین خرمدین کارمند آژانس هواپیمایی است که بعد از کشته شدن برادرش بابک توسط پدر و مادرش نامش بر سر زبان ها افتاد. افشین فرزند سوم اکبر خرمدین است ، دو خواهر به نام های آرزو (متولد ۱۳۵۰)، و آزیتا یا آذر (متولد ۱۳۶۱) و یک برادر به نام بابک (متولد ۱۳۵۳)، است که یک خواهر و یک برادرش توسط پدر و مادرش به قتل رسیدند.

او چند ماه برای مسافرت به شمال کشور رفته بود. تا قبل از این همان خانه زندگی می‌کرد، اما خیلی‌وقت بود که دیگر همسایه‌ها و نگهبان‌ها او را نمی‌دیدند.

روز قبل اخباری تکان دهنده خودکشی ناموفق افشین خرمدین در شبکه های مجازی و کانال منتشر میشود که توسط پلیس تکذیب شد.

شایعاتی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شد که گفته شده است او بر اثر سوء مصرف الکل در بیمارستان لقمان بستری شده و اقدام به خودکشی در کار نبوده است.

سایت روزنامه فرهیختگان نوشت: “برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان بوده، بر اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکی احتمالا با هدف خودکشی، مصدوم گردیده و هم‌اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است.”

گفتنی است؛ صبح دیروز افشین و آزیتا به دادسرای امور جنایی تهران رفته بودند.

در این خبر که ساعتی پیش منتشر شد، آمده است صبح امروز برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان است در اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکلی احتمالا با هدف خودکشی مسموم گردیده و هم اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است که بعد از پیگیری، این منبع آگاه در پلیس عنوان کرد این خبر صحت ندارد و او اقدام به خودکشی نکرده است

دست آخر هم همین دو روز پیش به همراه پلیس و خواهر کوچکتر به محل جرم سر می‌زنند که این آخرین دفعه‌ای است که همسایه‌ها آن‌ها را می‌بینند.