عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس

20:11 - 1400/02/19
علیرضا بیرانوند را در کنار همسرش اکرم بیرانوند در بلژیک می بینید.

علیرضا بیرانوند را در کنار همسرش در بلژیک می بینید.

عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس 18

علیرضا بیرانوند نخستین بار در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ مقابل تاتنهام در رقابت های لیگ اروپا برای آنتورپ بلژیک به میدان رفت و علیرغم دریافت ۲ گل به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شد. در ادامه عکس او با همسرش در بلیژیک را تماشا می‌کنید.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما خرم آباد است ، از رفتگری به دروازنه بان پرافتخار تیم ملی رسید ، ابتدا استقلالی بود بعد دروازه بان پرسپولیس شد.قد علیرضا بیرانوند 195 سانتیمتر است.

خانواده فقیر

خانه ی پدر بیرانوند در پشته جزایری قرار دارد که نزدیک روستای سراب یاس خرم آباد است و یک برادر به نام احمدرضا و چهار خواهر به نام های سرور ، آرزو ، سهیلا و نگین دارد و نام خانوادگی اصلی اش صفربیرانوند است.

عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس 19

پدر و پدر زن علیرضا بیرانوند

فرار به سمت تهران

در سال 86 من از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم ، یعنی وقتی که 15 سالم بود ، فقط سوار اتوبوس شدم تا برای فوتبال از خرم آباد به تهران بیایم.

در اتوبوس با فردی با نام حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا شدم ، او بدون گرفتن هزینه ای مرا به تیم خود برد و مدتی بعد آنجا توسط مربی امیدهای نفت تهران برای نوجوانان این تیم انتخاب شدم.

عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس 2

عکس جوانی علیرضا بیرانوند

مهاجم و دروازه بان!

بیرانوند فوتبال را با پست خط حمله آغاز کرد ، اما در یکی از بازی ها بجای دروازه بان ایستاد و بخاطر خروج های نترسی که داشت برای بازی در این پست تشویق شد.

عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس 1

تیپ متفاوت علیرضا بیرانوند

از خانه عمه تا کار در فست فود

در زمان حضور خود در تهران ، مدتی در خانه عمش زندگی می کرد ، مدتی هم در چمن های دور میدان آزادی می خوابید ، تا اینکه در یکی از فست فوت ها کار پیدا کرد.

هر روز از 6 صبح تا 12 ظهر ظرف های پیتزا رو چرب می کردم ، 12 می رفتم سر تمرین و دوباره بر میگشتم همانجا کارم را ادامه می دادم ، قبل از آن هم رفتگری کردم.

عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس 8

علیرضا بیرانوند و بهاره افشاری