چهره معصومه کریمی با عمل جراحی زیر و رو شد!+عکس

22:27 - 1400/01/15
معصومه کریمی با انتشار این عکس نوشت: #زمان #قصه عجیبى دارد آنرا زمانى فهمیدم، که زمان گذشته بود!!!!

معصومه کریمی با انتشار این عکس نوشت: #زمان #قصه عجیبى دارد آنرا زمانى فهمیدم، که زمان گذشته بود!معصومه کریمی متولد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما ,تئاتر و تلویزیون است. شروع بازیگری معصومه کریمیدر سینما در سال 1372 با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بود.

با مجموعه پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری در سال 72 وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال 1380 در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند. چه در تئاتر چه در سینما و تلویزیون اولین پارامتر برای من این است که با متن ارتباط خوبی برقرار کنم، یعنی ممکن است متنی را بخوانم از نظر شخصی و سلیقه ای ارتباط خوبی با آن برقرار نکنم که در اینصورت کار منتفی است اما اگر در حالت کلی مجموعه کار از فیلم نامه، نمایش نامه با روحیه و سلیقه شخصی من همخوانی داشته باشد در مرحله بعد سراغ نقشی می روم که قرار است ایفا کنم و در هر ژانری که باشد برای من تفاوتی نمی کند. سعى میکنم تمام تلاشم را براى خلق درست شخصیت بکار ببرم

قبل از بازیگرى و از زمان دبیرستان عکاسی میکردم و آن را همچنان ادامه خواهم داد به نوعی میتوان گفت این اولین شغلم بود و کم کم بعداز آغاز فعالیتهاى بازیگرى ام از شغل به علاقه اصلى من در کنار بازیگرى تبدیل شد؛ دستى به نوشتن دارم و از شعر و داستان کوتاه گرفته تا در این سالهاى اخیر که مشغول آموختن صحیح و اصولی فیملنامه نویسی هستم من همچنان درحال آموختن و کسب مهارت در زمینه ادبیات هستم و شاید روزى به شکل حرفه اى تر و جدى تر آنها را پیگیرى کنم.

چهره معصومه کریمی با عمل جراحی زیر و رو شد!+عکس8