شکست برایتون در شب غیبت جهانبخش

00:22 - 1399/12/10
برایتون در غیاب مهاجم ایرانی خود و هدر دادن دو پنالتی مقابل وست‌برومویچ شکست خورد.
شکست برایتون در شب غیبت جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برایتون که برای دومین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مقابل وست‌برومویچ رده نوزدهمی قرار گرفت.

یاران جهانبخش در دقیقه ۱۱ توسط کیل بارتلی دروازه خود را باز شده دیدند، اما در دقیقه ۱۹ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که پاسکال گروس این فرصت عالی را هدر داد و نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا وست‌برومویچ در این دیدار خانگی پیش بیفتد.

شکست برایتون در شب غیبت جهانبخش19

لوئیز دانک در دقیقه ۲۹ موفق شد دروازه وست‌برومویچ را باز کند ولب پس از بازبینی ویدیوی صحنه داور این گل را مردود کرد تا نیمه اول با شکست یک بر صفر برایتون خاتمه یابد.

برایتون در دقیقه ۷۵ برای دومین بار در این مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد که این بار هم نتوانست به گل برسد و دنی ولبک موقعیت خوب تیمش را از دست داد و در نهایت وست‌برومویچ توانست به پیروزی یک بر صفر برسد.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون که پس از آسیب‌دیدگی و دوری یک ماهه از مسابقات، در دیدار اخیرشان برابر کریستال پالاس به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، در دیدار امشب مقابل وست‌برومویچ تا پایان روی نیمکت حضور داشت.

منبع ورزش 3