محمود فکری تحت فشار شدید در تمرین امروز استقلال

20:28 - 1399/11/28
برای محمود فکری تمرین امروز استقلال یک روز خاص همراه با فشار و توهینات فراوان همراه بود.
محمود فکری تحت فشار شدید در تمرین امروز استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل کادرفنی آبی ها و در راس آن محمود فکری تحت فشار زیادی قرار گرفته اند.

طی روزهای گذشته سیل انبوهی از انتقادها به سمت فکری روانه شده و بسیاری از هواداران خواهان جدایی این مربی شده‌اند. در این باره حتی شنیده می‌شد هیات مدیره باشگاه استقلال نیز درباره ماندن یا رفتن فکری بحث هایی داشته است. حتی شنیده هایی درباره مذاکره با برخی مربیان هم به گوش می‌رسید.

محمود فکری تحت فشار شدید در تمرین امروز استقلال2

از سوی دیگر برخی هواداران استقلال امروز به زمین تمرین تیم رفتند و برخی هم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

محمود فکری تحت فشار شدید در تمرین امروز استقلال10

با وجود همه مسائل موجود محمود فکری به تمرین تیمش رفت و نظاره گر عملکرد شاگردانش بود. سرمربی استقلال که به نظر می رسد از هیات مدیره باشگاه فرصت گرفته و امید دارد در بازی های آینده شرایط تیمش را بهبود ببخشد و نتایج بهتری کسب کند، امروز با چهره ای ویژه در تمرین حضور یافت. او برخلاف روزهای گذشته که خودش به وسط زمین می‌رفت و آیتم های تمرین را اجرا می‌کرد، ترجیح داد کنار زمین بایستد و عملکرد بازیکنان را تماشا کند.

محمود فکری تحت فشار شدید در تمرین امروز استقلال20

فکری که فشار زیادی را تحمل می‌کند، ناراحتی از چهره اش نمایان بود و حالا تنها امید او به مسابقه با مس رفسنجان است تا بتواند استقلال را از این شرایط خارج کند.

منبع ورزش 3