تلاش مضاعف شجاعی این بار در کسوت سرمربی

20:43 - 1399/11/23
مسعود شجاعی سرمربی حال حاظر تیم تراکتور سازی تبریز انگیزه بالایی در هدایت تیم خود در ادامه فصل دارد.
تلاش مضاعف شجاعی این بار در کسوت سرمربی

به گزارش ورزش سه؛ تعیین کلیف سرمربی تیم تراکتور، بحث روز فوتبال آذربایجان است. هواداران تیم تراکتور طی هفته های اخیر نگرانی خود را از این بابت از راه های مختلف ابراز کرده اند. علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور اخیرا در این خصوص اظهار داشت: "دو راه داریم، راه اول ماندن شجاعی و تقویت کادر فنی است. راه دوم، مسعود به عنوان بازیکن بماند و یک سرمربی به تیم اضافه شود. در شرف تصمیم هستیم که یکی از این دو راه را انتخاب کنیم."

تلاش مضاعف شجاعی این بار در کسوت سرمربی5

بر اساس گفته های رحیمی، احتمال ادامه کار به شکل کنونی بالاست. انتخاب سرمربی جدید در این مقطع بسیار سخت چرا که اکثر مربی های خوب تیم دارند؛ این شالوده صحبت های رحیمی در مورد این موضوع بود و در کنار این اظهارات، مسعود شجاعی هم اخیرا مدرک مربیگری درجه C خود را هم دریافت کرد تا رسما وارد جرگه مربیان شود.

شجاعی که در بازی های ابتدایی ترجیح می داد در کنار زمین حضور داشته و به عنوان سرمربی ایفای نقش کند، در بازی های اخیر تیمش به صورت همزمان هم بازی کرده و هم سرمربی بوده است. در حالی ابتدا گفته می شد، مسعود تمایل زیادی به ادامه این شرایط ندارد اما شواهد کنونی نشان می دهد که کاپیتان تراکتوری ها کم تمایل به اجرای پلن اول، باشگاه در خصوص تعیین تکلیف سرمربی نیست.

تلاش مضاعف شجاعی این بار در کسوت سرمربی2

در ویدیوی منتشر شده از تمرین امروز تراکتوری ها هم مسعود شجاعی کاملا در قامت یک سرمربی ظاهر شده و جلسه ابتدایی تمرین نیز در حالی صورت پذیرفت که بازیکنان به دویدن دور میدان پرداختند و مسعود شجاعی خارج از این جمع با حضور در جمع اعضای کادر فنی، به تشریح برنامه های تمرین پرداخت.

البته مسعود شجاعی در بخشی از تمرینات تاکتیکی تیمش حضور داشت؛ برای مثال او در کنار اشکان دژاگه، تمرینات مربوط به پاس کاری تک ضرب تحت فشار را اجرا کرد.

تلاش مضاعف شجاعی این بار در کسوت سرمربی5

منبع ورزش 3