انتقاد تند روی کین از مدیران منچستر

12:47 - 1399/11/20
روی کین اعتقاد چندانی به مدیریت باشگاه منچستر ندارد و به شدت سبک مدیریتی باشگاه انتقاد کرد.
انتقاد تند روی کین از مدیران منچستر

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از صحبت های اوله گونار سولسشر در پایان دیدار مقابل اورتون و همچنین عملکرد داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ، گفت بازیکنان و مربی حاضر در باشگاه به اندازه کافی به خودشان باور ندارند. او در مورد صحبت های سولسشر بعد از مسابقه گفت:

واقعا تعجب کرده ام. در 12 ماه اخیر هیچوقت فکر نمی کردیم یونایتد بتواند منچسترسیتی را به چالش بکشد اما معتقد بودم از سایر تیم ها بهتر عمل خواهد کرد. با دیدن نمایش های اخیر تیم و عملکرد گلر در بازی مقابل اورتون و همچنین حرف های سولسشر... باید بگویم که شاید تیم به اندازه کافی به توانایی های خودش باور ندارد و اگر به خودتان ایمان نداشته باشید، به احتمال زیاد نمی توانید کاری از پیش ببرید. وقتی اوله در صحبت های بعد از مسابقه گفت که حس نمی کند تیمش برای قهرمانی آماده باشد به این فکر کردم که وقتی در تیمی مثل منچستریونایتد هستید و جزو تیم های بالا نشین محسوب می شوید، باید باور داشته باشید که توانایی فتح لیگ را دارید. در غیر این صورت چه دلیلی دارد که در منچستریونایتد حضور داشته باشید؟ می توانید به یک تیم میانه جدولی بروید. اگر به منچستر می آیید باید به دنبال فتح جام باشید. به همین سادگی.

یونایتد در حال حاضر 5 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از سیتی صدرنشین دارد. این تیم در دیدار این هفته خود مقابل اورتون بازی برده را با تساوی عوض کرد که داوید دخیا روی دو گل حریف مقصر بود و حال روی کین که پیش از این هم انتقادهایی از این گلر اسپانیایی کرده بود، یک بار دیگر دخیا را هدف صحبت های تند خود قرار داد و گفت:

این تیم به خوبی گلزنی می کند اما باز هم در دفاع و به خصوص درون دروازه مشکل داشت. مشخصا طرفدار دخیا نیستم. تنها چیزی که از مربی می خواهید این است که شجاع باشد و او هنگام خوردن گل مساوی اصلا شجاعتی از خود نشان نداد.

به نظر می رسد دخیا دیگر دروازه بان مطمئن سابق نیست و این موضوع شاید فرصتی برای دین هندرسون دروازه بان ذخیره یونایتد شود تا بتواند توانایی هایش را درون دروازه نشان دهد. اتفاقی که شاید در دیدار پیش روی یونایتد در جام حذفی مقابل وستهام بیافتد.