رقابت داغ رئال و بارسا برای نایب قهرمانی

10:24 - 1399/11/20
به احتمال فراوان تیم اتلتیکو مادرید قهرمان این فصل از رقابت های لالیگا خواهد شد ولی رئال و بارسا همچنان بر سر نایب قهرمانی باهم می جنگند.
رقابت داغ رئال و بارسا برای نایب قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو پس از انجام 19 بازی توانسته فاصله ای زیاد با رقبایش ایجاد کند. رئال با دو بازی بیشتر در فاصله هفت امتیازی است. سویا با دو بازی بیشتر هشت امتیاز اختلاف دارد و بارسا با یک بازی بیشتر در فاصله ده امتیازی قرار دارد.

پیروزی اتلتیکو در دو بازی عقب افتاده فاصله با تیم دوم را به 13 امتیاز افزایش خواهد داد و بسیاری معتقدند اتلتیکو در نهایت قهرمان خواهد شد اما رقابت برای نایب قهرمانی بین رئال، بارسا و سویا داغ پیگیری می شود.

رقابت داغ رئال و بارسا برای نایب قهرمانی6

در دو سال اخیر نایب قهرمانی در لالیگا نیز اهمیت خاص خود را پیدا کرده است. بر اساس قانون جدید سوپرکاپ اسپانیا، تیم دوم لالیگا در این رقابت شرکت داده می شود و شش میلیون یورو نیز برای بازی در نیمه نهایی دریافت خواهد کرد و با رسیدن به فینال، رقم قابل توجه دیگری به حسابش واریز خواهد شد.

رقابت هایی که اولین دوره اش در عربستان با قهرمانی رئال خاتمه یافت و امسال به خاطر پاندمی کرونا در سویا به انجام رسید و بیلبائو قهرمان شود.

رقابت داغ رئال و بارسا برای نایب قهرمانی14

بارسا البته می تواند با برتری بر سویا در دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به فینال این رقابت ها برسد و حضورش در سوپرکاپ را قطعی کند اما در صورت شکست، آنگاه کسب نایب قهرمانی لالیگا برایش اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

در صورت راهیابی بارسا یا سویا به فینال کوپا دل ری و کسب نایب قهرمانی یا قهرمانی لالیگا از سوی این دو، تیم سوم لالیگا نیز راهی سوپرکاپ 2021 می شود.

منبع ورزش 3