انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس

17:06 - 1399/11/19
تیم فوتبال پورتو به همراه مهدی طارمی در مرحله حذفی لیگ قرمانان اروپا باید به مصاف تیم قدرتمند یوونتوس برود که ملی پوش کشورمان برای این دیدار انگیزه بالایی دارد.
انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی این روزها ستاره پورتو و یکی از محبوب ترین ها میان هواداران این باشگاه است. ستاره ایرانی تابستان 2020 از ریواوه راهی تیم قهرمان فوتبال پرتغال شد و شروع او با نیمکت نشینی همراه بود.

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس16

تبلیغات

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس10

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس20

جدید! بچه ها را با هدیه ای به اسم خودشان خوشحال کنید! از اینجا

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس4

هفته ها می گذشت و مهدی به ندرت جایی در ترکیب ثابت پیدا می کرد ولی هر زمان به به او فرصت داده می شد، قابلیت هایش را نشان می داد.

تاثیرگذاری های مثبت طارمی در نهایت سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو را وادار ساخت تا از طارمی بیشتر در ترکیب ثابت استفاده کند و حالا که 5 ماه از فصل جدید گذشته، طارمی تبدیل به مهره فیکس و غیر قابل انکار ترکیب آبی ها شده است.

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس9

چند ماه پیش و زمانی که پورتو در دور گروهی لیگ قهرمانان با سیتی، المپیاکوس و مارسی در جدال بود، مهدی کمتر فرصتی برای حضور در میدان پیدا می کرد. او تنها 27 دقیقه توانست برای پورتو بازی کند و گلی هم به ثمر نرساند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پورتو 29 بهمن در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان یوونتوس با کریستیانو رونالدوی مشهورش است. بدون شک یووه شانس اول صعود محسوب می شود ولی پورتو حالا با طارمی در خط حمله تیمی به مراتب خطرناک تر از گذشته است و حضور این ستاره ایرانی قوت قلبی برای هواداران پورتو محسوب می شود.

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس4

طارمی تاکنون 26 بازی برای پورتو انجام داده، 11 گل زده و 9 پاس گل داده است. در 1392 دقیقه حضور در میدان، متوسط گلزنی او هر 127 دقیقه یک گل است. مهدی در لیگ پرتغال آمار 7 گل زده و 7 پاس گل را به ثبت رسانده و خوشبین است برابر یوونتوس اولین گل چمپیونزلیگی اش را به ثمر برساند.

دوئل او با شزنی گلر یوونتوس بدون شک هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. ستاره ایرانی حالا به دنبال رسیدن به اهدافی بزرگتر در لیگ قهرمانان است.

انگیزه بالای طارمی برای جدال با یوونتوس13