امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل

17:47 - 1399/11/17
بارسلونا و رئال امسال در رقابت های داخلی اسپانیا عملکرد بسیار ضعیفی داشته اند و تا کنون انتظارات هواداران خود را برآورده نکرده اند.
بارسلونا و رئال

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد. این در حالی است که تیم دیه‌گو سیمئونه هنوز یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی بارسلونا و رئال مادرید انجام داده است. با این وجود تیم‌های رونالد کومان و زین الدین زیدان این هفته به دنبال کاهش اختلاف امتیازی هستند.

اولین مسابقه هفته بیست و دوم لالیگا امشب بین دو تیم آلاوس و وایادولید برگزار می شود؛ تیم‌هایی که در هیچ کدام از چهار مسابقه قبلی خود موفق به ثبت پیروزی نشده اند و برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند بنابراین فشار زیادی روی شان وجود دارد. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با دو گل به سود آلاوس تمام شده بود و وایادولید به دنبال جبران مافات خواهد بود.

امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل4

تبلیغات

تا عید نرسیده مو بکار - با شرایط قسطی و تخفیف ویژه

بعد از ظهر شنبه دو تیم لوانته و گرانادا رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ مسابقه ای که می‌توانیم گل‌های زیادی در آن شاهد باشیم. بازی های لوانته در طول این فصل متوسط 2.90 گل داشته در حالی که این عدد برای گرانادا 2.76 بوده است. در واقع فقط مسابقات بارسلونا و رئال بتیس نسبت به این دو تیم آمار گل بیشتری داشته بنابراین می توانیم انتظار یک مسابقه پر گل را داشته باشیم.

در دیگر بازی روز شنبه رئال مادرید مهمان هوئسکا خواهد بود. تیم زین الدین زیدان در دیدار قبلی خود مقابل لوانته شکست خورد و قطعاً فردا به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی خواهد بود. با این حال به نظر می رسد که رئال مادرید کار دشوار را پیش رو خواهد داشت چراکه هوئسکا به لطف تغییر مربی با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده است.

امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل16

در یک دیدار مهم دیگر الچه میزبان ویارئال خواهد بود؛ دیداری که به دلایل مختلف برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. الچه در رده نوزدهم جدول قرار گرفته و در 14 بازی قبلی خود به پیروزی نرسیده بنابراین به هر سه امتیاز مسابقه احتیاج دارد. در سمت مقابل ویارئال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و آنها نیز به دنبال جمع آوری امتیازات هستند.

سویا که اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد شنبه شب میزبان ختافه خواهد بود. خرید جدید آنها یعنی پاپو گومز می تواند در این بازی برای اولین بار در لالیگا به میدان برود. البته او پیش از این در کوپا دل ری دقایقی برای سویا بازی کرده بود.

امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل15

روز یکشنبه با بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و کادیز آغاز می‌شود. هر دو تیم در نقل و انتقالات زمستانی خط حمله خود را تقویت کرد و از طرف دیگر بازگشت داوید سیلوا از مصدومیت می تواند سوسیداد را در ادامه فصل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کرده و به نوعی یک خرید جدید برای این تلقی شود.

روز یکشنبه شاهد یک بازی تاریخی در لالیگا خواهیم بود؛ جایی که دو تیم اتلتیکو بیلبائو و والنسیا در سن مامس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این مسابقه مارسلینو در برابر تیم سابق خود قرار می گیرد چرا که او تا سال 2019 هدایت والنسیا را برعهده داشت. این در حالی است که خاوی گراسیا سرمربی والنسیا در زمان بازی برای بیلبائو به میدان رفته بود. همچنین با توجه به وضعیت جدول این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل4

جدال روز یکشنبه بین دو تیم اوساسونا و ایبار در پایین جدول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فاصله این دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است و نتیجه بازی می‌تواند تغییرات زیادی را ایجاد کند.

در آخرین مسابقه یکشنبه رئال بتیس و بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و همان طور که گفته شد این دو تیم در خط حمله از فرم بسیار خوبی برخوردار هستند و بهترین آمار را در لالیگا به ثبت رسانده اند. هر دو تیم هنوز در سال 2021 هیچ شکستی را در لالیگا تجربه نکرده اند بنابراین می توانیم شاهد یک مسابقه نزدیک و جذاب باشیم.

صدرنشین لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید روز دوشنبه آخرین بازی این هفته لالیگا را مقابل سلتاویگو برگزار خواهد کرد. وضعیت آنها در نیم فصل اول فوق العاده بوده و این نوید را به هواداران شان داده اند که قهرمانی سال 2014 را دوباره تکرار کنند.

امیدواری بارسا و رئال به قهرمانی در این فصل6