آسمان لندن سراسر آبی شد

17:27 - 1399/11/17
دربی شهر لندن میان دو تیم تاتنهام و چلسی برگزار شد که آبی های لندنی موفق شدند حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.
تاتنهام - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در دو دیدار قبلی برابر لیورپول و برایتون شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم نتیجه را به چلسی واگذار کردند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 روی ارسال سزار آسپلیکوئتا، تیمو ورنر می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه تاتنهام پیدا نکرد.

برتری آبی ها ادامه پیدا کرد و در مقابل بازیکنان تاتنهام به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. بازی با همین روند ادامه داشت و دفاع فشرده تاتنهامی ها، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

تا اینکه در دقیقه 23، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد. اریک دایر در تلاش برای دفع توپ، ورنر را در محوطه جریمه تاتنهام سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست هوگو لوریس، توپ را به گوشه دروازه تاتنهام فرستاد.

آسمان لندن سراسر آبی شد7

آسمان لندن سراسر آبی شد11

بعد از این گل برای دقایقی بازیکنان تاتنهام پیش کشیدند اما پس از آن بازی به روند قبل بازگشت و این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 35 تیاگو سیلوا به دلیل مصدومیت جای خود را به آندریاس کریستینسن داد تا چلسی اولین تعویضش را در همان نیمه اول انجام بدهد.

در دقایق پایانی این نیمه تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید و در دقیقه 42، روی ارسال سون، این سرژ اوریه بود که می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسی با برتری 1-0 به رختکن رفت.

آسمان لندن سراسر آبی شد8

نیمه دوم متعادل آغاز شد و دقایق بتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 54، روی پاس میسون مونت، این کالوم هادسون اودوی بود که صاحب موقعیت شد اما او هم نتوانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 60، چیزی نمانده بود که ورنر گل دوم آبی ها را به نام خود ثبت کند اما در حالی لوریس مغلوب شده بود، سرژ اوریه دروازه تاتنهام را نجات داد.

حملات چلسی ادامه داشت و چند دقیقه این متئو کوواچیچ بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او هم از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

آبی ها همچنان به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 76 میسون مونت در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را لوریس با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

آسمان لندن سراسر آبی شد0

در دقایق پایانی تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و صاحب موقعیت های برای گلزنی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. ابتدا در دقیقه 79، اریک لاملا بعد از عبور از کانته، می توانست با یک ضربه فنی، دروازه چلسی را باز کند اما واکنش ادوارد مندی، مانع گلزنی او شد.

چند دقیقه بعد روی ارسال اوریه، وینیسیوس بالاتر از مدافعان چلسی ضربه سر را زد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات تاتنهام تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت و در دقیقه 3+90، سون می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او هم از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت تا در نهایت شاگردان توخل در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسند.