درخواست هیجان انگیز نامه دفن شده از یابنده آن + عکس

14:47 - 1399/11/14
دختری در سواحل نروژ نامه‌ای ۱۷ ساله را کشف کرد که درخواست هیجان انگیزی در آن مطرح شده بود.
هیجان انگیز

دختری در سواحل نروژ نامه‌ای ۱۷ ساله را کشف کرد که درخواست هیجان انگیزی در آن مطرح شده بود.

 درخواست هیجان انگیز نامه دفن شده از یابنده آن + عکس1

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هلن هوندد، ساکن شهر مالاوی در یکی از استان‌های نروژ، هنگامی که به دنبال مکانی برای نشان دادن آن در فضای مجازی بود، یک بطری‌ حاوی نامه را پیدا کرد، نامه‌ای که پیتر و سوزان هنری در ۷ اوت ۲۰۰۴، یعنی ۱۷ سال پیش نوشتند. در این پیام آمده بود که این زوج پس از ۱۰ روز قایقرانی در حال حرکت به سمت خانه خود هستند و از هرکسی که پیام را پیدا کرد خواسته‌اند که با آن‌ها تماس بگیرد. هوند تایید کرد که موضوع بسیار هیجان انگیز است، زیرا او قبلا نامه‌ای قدیمی که چنین درخواست هیجان انگیزی در آن نوشته شده باشد را پیدا نکرده است.

 درخواست هیجان انگیز نامه دفن شده از یابنده آن + عکس3

هلن هوندد خاطرنشان کرد که خیلی سعی کرده از طریق آدرس ایمیل موجود در یادداشت با این زوج تماس بگیرد، اما بعد از تلاش‌های بسیار متوجه شد که استفاده از ایمیل امکان پذیر نیست، به همین دلیل مجبور شد آدرس را در یکی از گروه‌های محلی پخش کند تا آن‌ها بیابد. البته شایان ذکر است که این زوج بعد از پخش شدن آدرس در گروه محلی در عرض یک ساعت پیدا شدند.

 درخواست هیجان انگیز نامه دفن شده از یابنده آن + عکس3

هوندد درباره این زوج توضیح داد که صاحبان پیام دو فرد بسیار صمیمی هستند و او امیدوار است که بعد از پایان یافتن بیماری همه گیر کرونا به دیدار آن‌ها در نونزبرو برود. او در ادامه گفت: "به نظر می‌رسد مکان زیبایی است که دوست دارم به آن سفر کنم، بنابراین این مقصد بعدی است که به آن سفر خواهم کرد."