لعیا زنگنه و همسرش / تصویری که کمتر دیده شده

13:12 - 1399/11/08
در این تصویر لعیا زنگنه و همسرش رادر کنار هم می بینید
لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بازیگر دوست داشتنی سینمای ایران است که با بازی در سریال در پناه تو معروف شد. روز گذشته او در مصاحبه ای که با فریدون جیرانی داشت از سانسورهای عجیب این سریال بعد از ۲۴سال صحبت کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس لعیا زنگنه و همسرش را برای شما قرار دهیم.

عکس لعیا زنگنه و همسرش

تصویری از لعیا زنگنه در کنار همسر جوانش

لعیا زنگنه و همسرش / تصویری که کمتر دیده شده16

لعیا زنگنه و همسرش

بد نیست افشاگری لعیا زنگنه درباره سانسورهای در پناه تو را ببینید

لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر به خاطر بازی در سریال قدیمی در پناه تو شناخته شده و با آن به شهرت رسید، در مصاحبه با فریدون جیرانی ابعاد تازه ای از شاهکارهای صدا و سیما و سازندگان این سریال در آن زمان را افشا کرد. سریال در پناه تو سریالی خانوادگی و عاشقانه بود که در سال ۱۳۷۴ به کارگردانی حمید لبخنده و از شبکه دوم سیما پخش می شد.

لعیا زنگنه و همسرش / تصویری که کمتر دیده شده0

لعیا زنگنه بازیگر آقازاده

لعیا زنگنه در پاسخ به سوال جیرانی مبنی بر اینکه آیا زیبایی بازیگران جوان «سریال در پناه» تو باعث این همه سانسور و مشکل برای بازیگران و سازندگان سریال بوده چنین می گوید: «من نظر کاملاً شخصی ام را می گویم. فکر می کنم فضای بعد از جنگ بود آقای جیرانی، و فضا خیلی سنگین بود. مردم داغدار بودند. مردم حالشان بد بود و فضا آشفته بود و یک دفعه یک فضای عاشقانه، دانشجویی، سه ضلعی. یعنی سه پسر بودند که عاشق [یک دختر شده بودند]. یک عشق مثلثی که یک دختر بود و سه پسر.

لعیا زنگنه و همسرش / تصویری که کمتر دیده شده4

سریال در پناه تو

به بهانه عکس لعیا زنگنه و همسرش صحبت های او درباره سریال در پناه تو را می بینیم. و جالب این بود که این دختر محجبه بود. و این عشق را آنقدر زیبا آقای طالب زاده به نوشتار درآورده بود که احساس می کنم تلویزیون نمی توانست از آن بگذرد ولی نمی توانست آن را تحمل کند».

لعیا زنگنه و همسرش / تصویری که کمتر دیده شده6

سانسورهای در پناه تو

در بخش دیگری از این مصاحبه، فریدون جیرانی از لعیا زنگنه چنین سوال می کند: «خانم زنگنه چه صحنه ای از آن سریال حذف شد که حسرت می خورید و دلتان می خواست آن صحنه حتماً بماند؟». زنگنه در پاسخ به این سوال مجری چنین می گوید: «صادقانه بهتون بگم، سکانس هایی که در رابطه با پارسا بود… ۹۹ درصد حذف شد. اصلاً بخش زندگی پارسا حذف شد»

اینستاگرام و روزیاتو

این خبر از سایت پرشین وی برداشته شده است.