مهرانه مهین ترابی با چهره باورنکردنی + عکس

11:30 - 1399/11/07
در این تصویر چهره مهرانه مهین ترابی بدون آرایش را مشاهده می کنید
مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر معروف ایرانی است که از سالها پیش در این عرصه وارد شد و فیلم و سریال های بسیاری بازی کرد. مهرانه با بازی در سریال همسران و خانه سبز معروف شد.

عکس مهرانه مهین ترابی بدون آرایش

در این تصویر مهرانه مهین ترابی را در کنار پویا امینی مشاهده می کنید

مهرانه مهین ترابی با چهره باورنکردنی + عکس17

عکس مهرانه مهین ترابی بدون آرایش

بد نیست درباره مهرانه مهین ترابی یبشتر بدانید

مهرانه مهین ترابی یکی از بازیگران قدیمی و پیشکوست سینمای کشور ایران هست که به تازگی کار نمی کند و مشغول به استراحت هست در ادامه می توانید با بیوگرافی و تصاویر بازیگر مهرانه مهین ترابی ما را دنبال نمایید .

کار هنری خود را تئاتر شروع کرد مهرانه مهین ترابی نخستین سریالی که نقش آفرینی نمود مش‌خیرالله صندوقچه اسرار به کارگردانی داریوش مؤدبیان در سال ۱۳۷۰ بود که در این سریال به بحبوحه شهرت دست پیدا کرد .

مهرانه مهین ترابی با چهره باورنکردنی + عکس2

بازیگر معروف

در کارنامه هنری او فیلم ها و سریالهای زیادی وجود دارد که همگی سرشناس می باشند مهرانه مهین ترابی در سال ۱۳۳۶ در متولد شد. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری هست و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. به بهانه عکس مهرانه مهین ترابی بدون آرایش درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم

مهرانه مهین ترابی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مهرانه مهین ترابی با چهره باورنکردنی + عکس20

مهرانه مهین ترابی

او هنوز مجرد هست و در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نکرده هست جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی توانستم به راحتی از حرفه ام بگذرم.

مهرانه مهین ترابی با بازی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ وارد عرصه بازیگری شد.

مهرانه مهین ترابی با چهره باورنکردنی + عکس9

بازیگر درجه یک

او با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با آلبوم تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۱ عضوی از خانواده آلبوم های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در آلبوم همسران و منزل سبز به بحبوحه محبوبیت رسید.