هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس

10:14 - 1399/11/07
رضا بهرام، خواننده‌ی جوان و خوش‌صدای کشورمان با انتشار پستی در اینستگرام، از هدیه‌ی طرفدارانش برای او تشکر کرد.
رضا بهرام

ممنونم از همه کسایی که به من لطف داشتن و وقت گذاشتن برای تولید این هدیه زیبا از ایران و سایر کشورها... و همچنین تشکر میکنم از هواداران عزیزم که دو ساله در کنار من هستند و از من حمایت میکنن. از همتون تشکر میکنم

بیوگرافی رضا بهرام و همسرش

در اینبخش بیوگرافی رضا بهرام خواننده محبوب این روزهای کشورمان را مرور می‌کنیم. رضا بهرام با موزیک «از عشق بگو» مشهور شد، او پدیده موسیقی سال 1397 معرفی شد و با اجرای تیتراژ سریال پربیننده ممنوعه درسال 97 و 98 بـه شهرت بالایی دست یافت، دراین پست بطور کامل با آقای رضا بهرام، فعالیت ها و سبک زندگی او آشنا میشویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس20

رضا بهرام متولد 20 / 10 / 1370 می باشد

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد خواننده سرشناس سبک موسیقی تلفیقی ایرانی اسـت. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته اسـت. همچنین صدای او بـه سریالهای خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده اسـت.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس9

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام، سال ۱۳۸۹ در رشته مدیریت مالی، دانشگاه علم و فرهنگ یزد شروع بـه تحصیل کرد.او فرزند دوم خانواده اسـت، یک خواهر بزرگ‌تر از خود و یک خواهر کوچکتر از خود دارد کـه خواهر بزرگ‌تر سوارکار بوده و خواهر کوچکتر در رشته ورزشی کاناپولو بـه صورت حرفه ای فعالیت میکند.

شروع خوانندگی و فعالیت های رضا بهرام

در خوانندگی نخستین مشوق رضا بهرام پدرش بود کـه در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا بهمین علت از خوانندگی فاصله گرفت و بـه آن بی‌توجه شد. او در آن زمان مشغول بـه ورزش فوتبال بودو در تیم فولاد یزد بـه بازی می‌پرداخت.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس19

بعد ازآن بـه‌طور موقت بـه فولاد خوزستان رفت ودر همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت دلیلی دوباره برای شروع خوانندگی و بیشتر شدن علاقه وی بـه آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و بـه‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

مدیون پدر و مادرم هستم

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس14

بـه گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده اسـت و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش اسـت.

ازدواج و همسر رضا بهرام

او مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده اسـت.

سبک موسیقی رضا بهرام

سبک رضا بهرام در موسیقی، تلفیقی اسـت، او همچنین دارای صدای خاص می باشد، ضمن این کـه با اجرای خوب و متبحرانه اش، توانست خیلی زود پیشرفت کرده و مخاطبان زیادی را جذب کارش نماید.

رضا بهرام چگونه مشهور شد؟

وی با موزیک «از عشق بگو» بـه سرعت مشهور شد و نگاهها رابه سمت خود جلب کرد. ترانه «مو بـه مو» او برای تیتراژ سریال ممنوعه کـه از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس17

موزیک «دیوانه» رضا بهرام، جدید ترین اثر منتشر شده از وی می‌باشد کـه این موزیک نیز بسیار پر دانلود بوده و طرفداران زیادی را جذب کرده اسـت. از دیگر آثار شاخص رضا بهرام میتوان موزیک های بیمار، کجایی، مو بـه مو، ویدئو موزیک کجایی و دیوانه را نام برد.

نکات جالب در مورد رضا بهرام

رضا بهرام یکسال قبل از ورود بـه دانشگاه درسال ۱۳۸۸ موسیقی را آغاز کرد ودر سال ۱۳۹۳ بـه‌طور حرفه ای وارد این عرصه شد. علاقه بـه موسیقی و خواندن باعث شد تا بـه دنبال این هنر رفته و فعالیت خودرا دراین زمینه شروع کرده اسـت.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس5

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند. رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و اینکار او باعث موفقیتش در کارها و موزیک هایش شده اسـت.

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی آقای رضا بهرام و پربازدیدترین پست های منتشر شده توسط وی را مرور می‌کنیم. آقای رضا بهرام بیش از 1 میلیون دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس7

او درباره این عکس نوشته: خدارو شکر می‌کنم بـه خاطر این لحظه،ممنونم از همتونهدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس8هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس15

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس13

او درباره این عکس نوشته: ازتون تشکر می کنم بـه خاطر این همه ی انرژی و احساس خوبی کـه بـه مـن میدین،امیدوارم با ساخت موزیکای خوب بتونیم لحظه های خاطره انگیزی رو براتون رقم بزنیم.هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس1

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس19

او درباره این عکس نوشته: ممنونم از همتون و دوستون دارم.هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس3هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس13?

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس15

او درباره این عکس نوشته: امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید و خاطره های خوب باهاش بسازید.هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس5

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس13

او درباره این عکس نوشته: بعد از 48 ساعت بیداری

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس7

او درباره این عکس نوشته: برای کنسرت آماده اید؟؟?

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس16

او درباره این عکس نوشته: نظراتتون رو میخونم و قطعا در ساخت موزیک های بعدی از نظرات شـما کمک می گیریم. ممنونم از همتون?هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس2

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس17

او درباره این عکس نوشته: روز خوبی داشته باشید.

رشته مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس6

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس12

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار 13 تیرماه در کیش و بعد از آن 16 تیرماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت رضا بهرام در کنار او حضور دارد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس18

خوشحالی رضا بهرام از حضور مادرش در کنسرتش

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و بعد از آن در برنامه عیدانه احسان علیخانی در نوروز 98است.

این خواننده پاپ که برای اولین بار با احسان علیخانی در این برنامه دیدار کرد بنابر درخواست مجری این برنامه ترانه ای را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد و پیش از آن هم تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته بود.

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر

رضا بهرام خواننده محبوب موسیقی پاپ شامگاه جمعه 25 بهمن ماه 98در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و اجرای آهنگ های او با استقبال زیادی مواجه شد.

این خواننده کشورمان در جشنواره موسیقی پاپ علاوه بر اجرای آهنگ های پرطرفدار ، بخش هایی از ترانه مو به مو را به صورت زنده اجرا کرد.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس13

رضا بهرام پیش از اولین حضور رسمی در جشنواره موسیقی فجر با اجرای آهنگ از عشق بگو شروع کننده مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

سبک موسیقی رضا بهرام

رضا بهرام را اغلب دوستداران موسیقی به عنوان خواننده پاپ می شناسند اما سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی های ایرانی است و موسیقی جزر ، فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند.

هدیه‌ی طرفداران رضا بهرام برای او + عکس16

اولین تیتراژ رضا بهرام

اولین تیتراژ رضا بهرام مربوط به تیتراژ پایانی سریال ممنوعه است که در این سریال با ترانه مو به مو حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از طرفداران او با این آهنگ او را می شناسند و از پرطرفدارترین ترانه های او محسوب میشود.

ممنوعه سریالی به کارگردانی امیر پورکیان بود که شهریور ماه سال 95 به نمایش خانگی آمد و علاوه بر تیراژ پایانی قطعه بیمار ، دیوانه، از عشق بگو و شب های بعد از تو با صدای رضا بهرام در این سریال پخش شد.