امیر محمد متقیان و راز لاغری و افزایش قدش

امیر محمد متقیان با انتشار ویدیویی از ورزش کردنش همراه با مربیش از راز افزایش قد و لاغریش پرده برداری کرد


امیر محمد متقیان

زمینه فعالیت: مجری کودک، خواننده

تولد امیر محمد متقیان:۱۸ خرداد ۱۳۷۴

محل زندگی امیر محمد: تهران

ملیت: ایرانی

سال‌های فعالیت امیر محمد متقیان: از تابستان ۱۳۸۴ با برنامه عمو پورنگ

امیرمحمد متقیان 13 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده و یكی یكدانه خانه است تا كلاس پنجم ابتدایی در مدرسه تیزهوشان درس خوانده است و دبیرستان در رشته ادبیات و علوم انسانی بوده است.

عاشق سینه‌چاك ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاك صحنه خورده تا این كه سال 84 با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌سواری در كوچه را رویای روزهای رفته‌اش كرده است. امیر محمد متقیان در مصاحبه‌ای می‌گوید به کتاب علاقه دارد و از شهرتی که در کودکی به‌دست آورده‌ است ناراضی است.

همان روزهایی كه شادمانه‌‌های رنگ وارنگ و خنده‌های ریز را بر لب‌های همسالانش می‌نشاند. امیرمحمد صدای ششدانگ و دلنشینی هم دارد و تاكنون بیش از 20 ترانه شاد و كودكانه را با عموپورنگ همخوانی كرده و خوانندگی 5 اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

امیر محمد مجری برنامه کودک

امیرمحمد راحت حرف می‌زند و مزه‌پرانی‌هایش حال خوبی به آدم می‌دهد. اگرچه به عقیده خیلی‌ها، دیده شدن و اهمیتش را از بودن و قرار گرفتن در كنار عمو پورنگ دارد، اما سال‌ها حضور و مقبولیت امیرمحمد متقیان نشان داده بی‌آن كه سایه‌ای بر سرش سنگینی كند، قابلیت ماندن دارد، هرچند بامرام‌تر از آن است كه بخواهد ساز جدایی كوك كند: «تا وقتی عمو پورنگ مرا بخواهد می‌مانم و همكاری می‌كنم.» این را با تاكید و تعصب خاص می‌گوید.

جدیدترین تصاویر امیر محمد متقیان

تصاویر امیر محمد

حواشی امیرمحمد متقیان

امیر محمد وبلاگی در بلاگفا داشت که شماره موبایل خود را در ان قرار داده بود که این امر موجب انتقاداتی به وی شد. پس از مدتی به دلیل تماس های زیاد وی موبایل خود را خاموش کرد.

وی در اینستاگرام نیز فعال بوده و در حدود ۳۶۰ هزار دنبال کننده دارد.

درباره امیرمحمد متقیان

عاشق سینه‌چاک ماشین و بازیگری است و از ۸ سالگی خاک صحنه خورده تا این که سال ۸۴ با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌سواری در کوچه را رویای روزهای رفته‌اش کرده است. امیر محمد متقیان در مصاحبه‌ای می‌گوید به کتاب علاقه دارد و از شهرتی که در کودکی به‌دست آورده‌ است ناراضی است.

همان روزهایی که شادمانه‌‌های رنگ وارنگ و خنده‌های ریز را بر لب‌های همسالانش می‌نشاند. امیرمحمد صدای ششدانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از ۲۰ ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ همخوانی کرده و خوانندگی ۵ اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

امیرمحمد راحت حرف می‌زند و مزه‌پرانی ‌هایش حال خوبی به آدم می‌دهد. اگرچه به عقیده خیلی‌ها، دیده شدن و اهمیتش را از بودن و قرار گرفتن در کنار عمو پورنگ دارد، اما سال‌ها حضور و مقبولیت امیرمحمد متقیان نشان داده بی‌آن که سایه‌ای بر سرش سنگینی کند، قابلیت ماندن دارد، هرچند بامرام‌تر از آن است که بخواهد ساز جدایی کوک کند: «تا وقتی عمو پورنگ مرا بخواهد می‌مانم و همکاری می‌کنم.» این را با تاکید و تعصب خاص می‌گوید.

فعالیت‌ های هنری امیرمحمد متقیان

محله گل و بلبل محله گل و بلبل ۲ محله گل و بلبل ۳ بالشها

امیرمحمد متقیان با همکلاسی های دانشگاهش

امیرمحمد متقیان با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: روز آخر امتحانات دانشگاه تصمیم گرفتیم با بچه ها دَنگی دُنگی بریم بیرون ، خیلی خوش گذشت ، کلی از هم دیگه حلالیت طلبیدیم ، جای چندتا از بچه ها تو عکس خالیه ، راستی الان یادم افتاد من هنوز دُنگمو ندادم بدم یا نه؟ کدوم رفیقتون دُنگ نمیده؟ تگش کنید.

تبریک داریوش فرضیایی برای تولد امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان مجری کوچکی که با وجود سن کمش توانست در دلهای مخاطبان برنامه های کودک جا باز کند و همراه عمو پورنگ به یکی از محبوب ترین شخصیتهای برنامه های کودک تبدیل شود سالهاست که در دنیای اجرا فعالیت میکند.

مجموعه بالشها جدیدترین همکاری امیرمحمد متقیان با داریوش فرضیایی بعد از محله گل و بلبل است.

لحن پدرانه عمو پورنگ برای تبریک تولد امیرمحمد متقیان

داریوش فرضیایی با انتشار پستی در اینستاگرام با لحنی پدرانه تولد امیرمحمد را تبریک گفت.

تبریک عمو پورنگ برای تولد 23 سالگی امیرمحمد متقیان

داریوش فرضیایی با انتشار عکسی در اینستاگرام برای تولد امیرمحمد متقیان نوشت :

« سالها گذشت و کلی برای هم خاطره ساختیم»

تولدت مبارک دوست و یار قدیمی و همیشگی من ، هم چون پدری که از بزرگ شدن فرزندش لذت میبرد خوشحال و مسرورم ... عاقبت بخیر باشی پسرم...

امیرمحمد متقیان و عمو پورنگ

امیرمحمد متقیان متولد 13 آذر 1374 در ساوه متولد شد و بازیگری در تئاتر را از دوران کودکی تجربه کرد و مجری نوجوان برنامه های کودک و همکار داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ محبوب است.

امیرمحمد متقیان بازیگر مجموعه بالشها و مجری برنامه کودک

امیر محمد از 8 سالگی به قول خود خاک صحنه خورده تا این که سال 84 با عموپورنگ و تلویزیون آشنا شد و به عنوان مجری برنامه کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی به اجرای کار پرداخت.

عکس جدید امیرمحمد متقیان

برنامه کودک عمو پورنگ ، محله گل و بلبل و مجموعه بالشها از کارهای مشترک امیرمحمد متقیان و داریوش فرضیایی است.

تصمیم جدید امیرمحمد متقیان برای تغییر چهره

امیرمحمد متقیان مجری برنامه های کودک را همه مخاطبان تلویزیون از همان روزهای کودکی که در کنار عمو پورنگ به اجرا پرداخت می شناسند. همکاری امیرمحمد متقیان با عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی از سال 84 آغاز شد و حالا بعد از حدود 14 سال پای ثابت برنامه های کودک است.

این مجری جوان تلویزیون تصمیم به تغییر چهره اش گرفت و قصد داشت با تغییر مدل موهایش شبیه رونالدو فوتبالیست سرشناس شود اما نتیجه کار دیدنی بود.

وقتی امیرمحمد متقیان مدل موهایش را شبیه رونالدو میکند

امیرمحمد متقیان تصمیم گرفت مدل موهایش را تغییر دهد و در تصوراتش باید شبیه کریستیانو رونالدو میشد اما نتیجه کار دیدنی شد.

تغییر مدل موهای امیرمحمد متقیان

امیر محمد متقیان 13 آذر 1374 در ساوه متولد شد و حضور در دنیای هنر را از 8 سالگی آغاز کرد و سال 84 با عموپورنگ و تلویزیون آشنا شد و به عنوان مجری برنامه کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی به اجرا پرداخت.

امیرمحمد متقیان و عمو پورنگ در محله گل و بلبل

برنامه کودک عمو پورنگ ، محله گل و بلبل و مجموعه بالشها از کارهای مشترک امیرمحمد متقیان و داریوش فرضیایی است.

عکسی از امیرمحمد متقیان در مجموعه بالشها

شیطنت های روی صحنه ، لحن کودکانه و قد و قامتی که امیر محمد داشت از همان روزهای ابتدایی حضورش در تلویزیون به دل مخاطب نشست و حالا بعد از نزدیک به 15 سال از محبوبیت ویژه ای در میان مخاطبان برخوردار است.

امیرمحمد متقیان با مدل موهای جدیدش