عکس لو رفته از احسان حاج صفی و همسرش آذین در یونان

عکس احسان حاج صفی و همسرش آذین در یونان را همراه با جدیدترین عکس های فوتبالیست های ایرانی را در حواشی ورزشی مجله شبونه مشاهده کنید.


حاج صفی فوتبالیست ایرانی و بازیکن سابق سپاهان و تیم ملی ایران با همسرش در یونان بسر می برد و به مناسبت سال نوی میلادی پیام تبریکی را همراه با سلفی با همسرش منتشر کرده است. بازیکن ملی پوش ایرانی اوایل امسال ازدواج کرد و وارد زندگی مشترک شده است.فرهاد مجیدی

عکس احسان حاج صفی و همسرش آذین در یونان را همراه با جدیدترین عکس های فوتبالیست های ایرانی را در حواشی ورزشی مجله شبونه مشاهده کنید.

عکس احسان حاج صفی فوتبالیست ایرانی

احسان حاج صفی فوتبالیست ایرانی متولد ۷ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان است. وی سابقه حضور در باشگاه اف اس وی فرانکفورت آلمان و سپاهان را در کارنامه خود دارد

عکس بازیکن سابق سپاهان

فوتبالیست ملی پوش در لباس دامادی

مدتی نیز در تراکتور سازی تبریز توپ زد و عضو تیم ملی فوتبال ایران نیز هست.

عکس عروسی احسان حاج صفی و همسرش

از کودکی به فوتبال علاقه داشته و بازی رسمی خود را در تیم نوجوانان آغاز کرده و سپس به بزرگسالان پیوسته است.

عکس همسر حاج صفی

از سال ۹۱ همراه تیم ملی بوده و در بازیهای لیگ برتری کشور موفقیت های زیادی کسب کرده است. حواشی جنجالی بازی تیم یونانی وی مقابل اسرائیل باعث شد تا این بازیکن دچار دردسر شود و از تیم ملی معلق شود.

حواشی دو فوتبالیست ایرانی در یونان

وی به همراه مسعود شجاعی در تیم یونانی بازی می کنند و در یک مسابقه به علت داشتن معذورات و قرارداد با تیم جدید مجبود شدند مقابل تیم اسرائیلی همراه تیمشان باشند که همین موضوع باعث جنجال و حواشی بدی برای این دو ملی پوش شد.

قد احسان حاج صفی 1 متر و 76 سانتیمتر بوده و این بازیکن در زمین فوتبال در پست دفاع چپ هافبک چپ و همچنین هافبک بازی توپ می زند.