عکس لو رفته از علیرضا بیرانوند و همسرش در بلژیک + عکس

علیرضا بیرانوند را در کنار همسرش اکرم بیرانوند در بلژیک می بینید.


علیرضا بیرانوند را در کنار همسرش در بلژیک می بینید.

علیرضا بیرانوند نخستین بار در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ مقابل تاتنهام در رقابت های لیگ اروپا برای آنتورپ بلژیک به میدان رفت و علیرغم دریافت ۲ گل به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شد. در ادامه عکس او با همسرش در بلیژیک را تماشا می‌کنید.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما خرم آباد است ، از رفتگری به دروازنه بان پرافتخار تیم ملی رسید ، ابتدا استقلالی بود بعد دروازه بان پرسپولیس شد.قد علیرضا بیرانوند 195 سانتیمتر است.

خانواده فقیر

خانه ی پدر بیرانوند در پشته جزایری قرار دارد که نزدیک روستای سراب یاس خرم آباد است و یک برادر به نام احمدرضا و چهار خواهر به نام های سرور ، آرزو ، سهیلا و نگین دارد و نام خانوادگی اصلی اش صفربیرانوند است.

پدر و پدر زن علیرضا بیرانوند

فرار به سمت تهران

در سال 86 من از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم ، یعنی وقتی که 15 سالم بود ، فقط سوار اتوبوس شدم تا برای فوتبال از خرم آباد به تهران بیایم.

در اتوبوس با فردی با نام حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا شدم ، او بدون گرفتن هزینه ای مرا به تیم خود برد و مدتی بعد آنجا توسط مربی امیدهای نفت تهران برای نوجوانان این تیم انتخاب شدم.

عکس جوانی علیرضا بیرانوند

مهاجم و دروازه بان!

بیرانوند فوتبال را با پست خط حمله آغاز کرد ، اما در یکی از بازی ها بجای دروازه بان ایستاد و بخاطر خروج های نترسی که داشت برای بازی در این پست تشویق شد.

تیپ متفاوت علیرضا بیرانوند

از خانه عمه تا کار در فست فود

در زمان حضور خود در تهران ، مدتی در خانه عمش زندگی می کرد ، مدتی هم در چمن های دور میدان آزادی می خوابید ، تا اینکه در یکی از فست فوت ها کار پیدا کرد.

هر روز از 6 صبح تا 12 ظهر ظرف های پیتزا رو چرب می کردم ، 12 می رفتم سر تمرین و دوباره بر میگشتم همانجا کارم را ادامه می دادم ، قبل از آن هم رفتگری کردم.

علیرضا بیرانوند و بهاره افشاری