تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده

15:07 - 1399/10/16
در این تصویر خانه آتیلا پسیانی را مشاهده می کنید که نوید محمدزاده منتشر کرد
آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی بازیگر قدیمی و دوست داشتنی سینمای ایران است که از سال ۶۰ وارد سینما شد. او فرزند جمیله شیخی بازیگر قدیمی است و دختر او ستاره پسیانی نیز در این عرصه فعالیت می کند. نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرامش عکسی از خانه آتیلا پسیانی منتشر کرد

عکسی از خانه آتیلا پسیانی

عکسی که نوید محمدزاده از آتیلا پسیانی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده 14

عکسی از خانه آتیلا پسیانی

بد نیست درباره آتیلا پسیانی و خانواده اش بیشتر بدانید

آتیلا پسیانی متولداردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۱ است، وی فرزند مرحوم جمیله شیخی زنجانی از بازیگران زن قبل از انقلاب است.

تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده 8

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر ازدواج کرده و یک خانواده ۴ نفری هنرمند دارد، دخترش ستاره از بازیگران سینما و تلویزیون و پسرش خسرو نیز از بازیگران تئاتر می باشد.

فاطمه نقوی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران است، بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۷ با فیلم کوتاه سکوت و سلام تجربه کرد اوهمین طور بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های دایره، نسل سوخته، دو فیلم با یک بلیت، گنج، گال و لانتوری اشاره کرد.

تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده 9

خانواده آقای بازیگر

به بهانه عکس خانه آتیلا پسیانی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. ستاره پسیانی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است , او بیش از ۱۵ سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد , وی در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد.

تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده 20

از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های روایت های ناتمام، موج سوم، زن سوم , ورود آقایان ممنوع و سریال بچه های من و کلاه قرمزی ۸۸ و نمایش های متولد ۶۱ , تریو , خانه, مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش, تجربه های اخیر و ….

تصویر باورنکردنی از خانه آتیلا پسیانی / لاکچری و فوق العاده 19