قیمت مرغ | کاهش قیمت مرغ | افزایش قیمت مرغ

قیمت مرغ امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت | مرغ از سر سفره مردم حذف شد

12:36 - 1402/02/20
قیمت مرغ به بالای 100 هزارتومان رسیده است و باعث شده که خیلی از خانوارها مرغ را از سر سفره غذایی خود حذف کنند.

تسنیم نوشت: طبق مشاهدات میدانی هر کیلو مرغ در خرده‌فروشی‌های پایتخت به نسبت موقعیت جغرافیایی محل عرضه بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.بر اساس قیمت مرغ کشتار امروز، ران مرغ بدون پوست در بسته ۹۰۰ گرمی به ۱۳۰هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت مرغ کامل خورد شده در بسته ۱.۸ کیلوگرمی هم به هم به ۲۴۴ هزار و۸۰۰ تومان رسیده است. قیمت فیله مرغ امروز در بسته ۹۰۰ گرمی هم ۱۷۹ هزارو ۵۰۰ تومان است.

قیمت مرغ تا مرز کیلویی 100 هزار تومان هم پیش‌روی داشته است. در طول این چندماه قیمت مرغ نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. قیمت مرغ نیز در پی گرانی سایر کالاها افزایش قیمت داشت. قیمت مرغ و بالا بودن آن موجب شده خیلی از خانوارها آن را از سبد غذایی خود حذف کنند. قیمت مرغ نسبت به اوایل سال قیمت مرغ تا کنون رشد چند درصدی داشته است.قیمت مرغ روزانه مشخص می گردد.

در این خبر قیمت انواع گوشت مرغ موجود در بازار را بررسی کرده ایم.

قیمت انواع گوشت مرغ در بازار

مغز ران مرغ رزا ۹۰۰ گرم ۱۲۰,۶۰۰

ساق مرغ بدون پوست رزا ۹۰۰ گرم ۱۳۰,۵۰۰

فیله ساده مهیا پروتئین ۹۰۰ گرم ۱۷۹,۵۵۰

جای بهترین هنر هنرمندان تو خونت خالیه! (زندگیت رو زیبا کن!)

مرغ خورد شده پویا پروتئین ۱.۸ کیلوگرم ۲۴۴,۸۰۰

سینه بدون پوست و بدون بازو مرغ رزا ۵۰۰ گرم ۷۲,۵۰۰

شنیسل بی آرد مهیا پروتئین ۹۰۰ گرم ۱۵۸,۴۰۰

مرغ کامل خرد شده رزا ۱.۸ کیلوگرم ۲۴۴,۸۰۰

ساق مرغ بدون پوست سمین ۱.۸ کیلوگرم ۲۶۱,۰۰۰

قیمت مرغدر حالی سازمان فائو در روزهای ابتدایی ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قیمت «گوشت، شکر، غلات، لبنیات و دانه‌های روغنی» کاهش یافته است که آمارها نشان می‌دهد شاخص نسبت به سال‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است و از سوی دیگر با توجه به نرخ دلار، تامین مواد غذایی را به‌طور خاص برای کشورهای واردکننده مواد غذایی دشوار کرده است. با این وجود به گفته کارشناسان روند کاهشی قیمت جهانی مواد غذایی متاثر از چندین عامل است.