پوست شیر/ سریال جذاب پوست شیر

هدف و قتل اصلی دزد ساحل پوست شیر بالاخره لو رفت !!

22:27 - 1401/12/24
سریال پوست شیر که با کشته شدن ساحل در قسمت جدید، به اوج داستان نزدیک شده است با نشان دادن یک سکانس، قاتل اصلی رو لو داد.

دزد ساحل در پوست شیر و حدس جالب برخی از کاربران

تازه ترین قسمت پخش شده از سریال پوست شیر هیجان بسیار بالایی داشت و این مسئله از رکوردهای ثبت شده از بازدید این سریال نمایش خانگی و واکنش های طوفانی در فضای مجازی کاملا پیدا بود.

در قسمتی که در آن مخاطب ابتدا امیدوار و در انتها با نا امیدی تلخی مواجه شد، سرنخی هم از دزد ساحل در سریال پوست شیر داشت و آن هم دو حرفی بود که داخل حلقه دزد ثبت شده بود؛ یعنی ع ص.

از همان ساعات ابتدایی بعد از نمایش این صحنه و اختصار نام دزد ساحل، حدس و گمان ها برای شناسایی او میان کاربران آغاز شد که البته بسیاری با حال و هوای طنز همراه بود که نمونه ای از آنها را در این بخش مشاهده میکنید.

قسمت هیجانی و جذاب فصل جدید سریال پوست شیر

در جدیدترین قسمت پوست شیر، ساحل بعد از تلاش سرگرد مشکات (شهاب حسینی)، نعیم(هادی حجازی فر) و صدرا(مهرداد صدیقیان) آزاد شده و از پدرش نعیم می خواهد که دستش را ول نکند و مراقبش باشد اما با توجه به مراقبت های نعیم در دقایق پایانی قسمت 18 ساحل در آغوش مادرش(پانته آ بهرام) به قتل می رسد. کشته شدن ساحل موجب حیرت بسیاری از بینندگان و به راه افتادن حدس و گمان های آنان درباره شخصیت رباینده او شد.

هدف و قتل اصلی دزد ساحل پوست شیر بالاخره لو رفت !!12

پردیس احمدیه و هادی حجازی فر، ساحل و نعیم پوست شیر

بیوگرافی پردیس احمدیه، بازیگر نقش ساحل در پوست شیر

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 تیر 1371 در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و با بازی در سریال یادآوری، لاک قرمز و خانه دختر به شهرت دست یافت.

خانم بازیگر در آثاری چون پوست شیر، نوبت لیلی، خانه دختر، لاک قرمز، لامینور، مجبوریم، خفگی، یادآوری، مقلد شیطان، پروانه ها، کلاس هنرپیشگی، دلم می خواد و...بازی کرده است.

پردیس احمدیه هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، او پدرش را سالها پیش از دست داده و مادرش نقاشی و معرق کاری می کند و تنها یک خواهر دارد.

هدف و قتل اصلی دزد ساحل پوست شیر بالاخره لو رفت !!8

اما شاید داستان اینجوری باشه که همه چی زیر سر صدرا با مادرشه و اونم بخاطر قتل خواهرش که همراه مادرش بوده

وقتی که نعیم با دوستاش خفتشون میکنن یه تیر هم به پای مادرش میخوره و نعیم بخاطرش میره زندان،روی اون حلقه اسم صدرا و خواهرشه حتی وقتی که طرف که همون مادر صدراس از نعیم و رضا فیلم گرفت تو باغ قبلش صدرا بهش خبر داده بود،

حتی قبل نعیم به رضا خبر داد که ساحلو پیدا کردن تا تموم شک ها بره سمت رضا،یه چیز دقیق تر هم که بخوام بگم اینه که تموم ماجرا اینه.

نعیم با چند نفر میرن دنبال یه گنج که ممکنه یه پوست شیر قیمتی باشه و پدر صدرا که احتمالا علیرضا استادیه که اول باهاشون بوده اونو میدزده بعد نعیم با چند نفر گیرش میندازن و تیراندازی میشه این وسط پای مادر صدرا تیر میخوره و خواهرشم میمیره،

و پدرش فرار میکنه میره ترکیه و اون پدر خونده ساحل هم احتمالا عموی صدراس تا زن نعیمو ازش بگیره،کار نعیم هم نبوده فقط این از در رفاقت گردن گرفته جرمو،حتی به رضا پروانه و زنش هم چون رفیق نعیمه رحم نمیکنن،

اینو دقیق نمیدونم ولی شاید مادر صدرا همون زنی باشه که زن رضا براش کار میکرد

هدف و قتل اصلی دزد ساحل پوست شیر بالاخره لو رفت !!19