جواد عزتی | جواد عزتی و همسرش | جواد عزتی در جشنواره فجر

تیپ خارجکی زن جواد عزتی همه رو انگشت به دهان کرد | مه لقا خانوم چه جوون شده!!!

22:00 - 1401/10/19
جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد.

پاتوق آنلاین: جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد. جواد عزتی چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد. جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

تیپ اروپایی همسر جواد عزتی در خارج

تیپ خارجکی زن جواد عزتی همه رو انگشت به دهان کرد | مه لقا خانوم چه جوون شده!!!16

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

تیپ خارجکی زن جواد عزتی همه رو انگشت به دهان کرد | مه لقا خانوم چه جوون شده!!!2

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.