نقاشی/ اتفاقات عجیب

اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر

17:34 - 1401/10/16
جو یه پسر 10 ساله انگلیسی است که از وقتی که نوشتن یاد گرفت عاشق نقاشی بود!

جو ویل یه پسر 10 ساله انگلیسی است و از وقتی که نوشتن یاد گرفت عاشق نقاشی بود

مدیر مدرسه هر وقت می دید یک تیکه از دیوار مدرسه رو نقاشی کرده تنبیهش می کرد چون نقاشی رو دیوار کلاس ممنوع است ولی جو به کارش ادامه می داد و تنبیه را هم به جان می‌خرید!

مدرسه اش بارها به والدینش هشدار داده بود که بچه آنها از کنترل خارج شده و آنها باید او را کنترل کنند.

حدس بزنین عکس‌العمل والدینش چی بود؟

بجای کنترل و از بین بردن استعداد بچه و به شرط عقب نیفتادن از درس، به او کمک کردند پیج اینستا راه اندازی کند و عکس نقاش هایش را در انجا بگذارد! خیلی زود جو اولین پیشنهادش را گرفت! تزیین کردن دیوارهای رستوران!

جو ویل این هنرمند 10 ساله اهل شروسبری انگلستان بعد از آن پیج اینستای او بطور باورنکردنی بزرگ شد و سیل پیشنهادات به سمتش روان شد.در حال حاضر او کلی پیشنهاد دارد که با یه تیم خوب در حال راه اندازی تجارت خودش است آن هم فقط با 9-10سال سن!

اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر13اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر7اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر20اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر10اتفاق عجیب و شوکه کننده با اشتباه و خرابکاری این کودک 10 ساله که ناگهان باعث میلیاردر شدنش شد؟!!+فیلم و تصاویر17