ساسی مانکن / ساسی مانکن خواننده /همسر سن و سال دار ساسی مانکن /

علت ازدواج ساسی مانکن با بیتا همسر سن بالایش افشا شد + عکس

18:31 - 1401/06/02
گفته می‌شود همسر ساسی مانکن خواننده جنجالی چند سالی از او بزرگ‌تر است.

علت ازدواج “ساسی مانکن”لو رفت!

بر اساس جدید ترین شایعات پراکنده فضای مجازی چون همسر ساسی مانکن به شدت پولدار است با وجود 8 سال…

 علت ازدواج ساسی مانکن با بیتا همسر سن بالایش افشا شد + عکس9

حال پس از این شایعه‌ها او درباره نحوه آشنایی‌اش با ساسی مانکن توضیحاتی ارائه داده است.

بیتا نحوه آشنایی با ساسی را بازگو کرد او گفت ما ی دوست مشترک داشتیم که به من زنگ زد و ساسی رو معرفی کرد دیگه ماهم دیگه رو دیدیم بعداون دیگه چند باری من به کنسترت ساسان رفتم کم کم رایطه آشنایی ما گرمتر شد تا تصمیم به ازدواج گرفتیم

 علت ازدواج ساسی مانکن با بیتا همسر سن بالایش افشا شد + عکس9

تاسیس گروه اکس‌بند توسط ساسی و ماجرای شرط‌بندی

ایسنا نوشت: اگر اهل دنبال‌کردن فعالیت‌های جدید دنیای موسیقی باشید، حتما تاکنون متوجه شده‌اید که گروه جدیدالتاسیسی به نام «اکس‌بند»، چند ماهی است در دایره توجهات گسترده جوان‌ها قرار گرفته است.

گروه مرموزی که اطلاعات چندانی از آن‌ها در دسترس نیست و خواننده اصلی گروه که یک دختر جوان است نیز روی صورت خود، یک ماسک بزرگ قرار داده تا شناخته نشود.

خیلی جالب است که بدانید موسس این گروه، کسی نیست جز ساسی. او از این گروه به‌عنوان یک سپر پوششی برای سایت‌های شرط‌بندی خود استفاده می‌کند.

ساسی حتی زمانی که از ایران رفت، دایره ارتباط‌های خود را با بچه‌های موسیقی زیرزمینی کشور حفظ کرد و در این زمینه حتی استعدادهای جدید را نیز شناسایی می‌کرد.

او در تک‌آهنگ‌هایی که طی سالیان اخیر منتشر کرده، از صدای برخی از این استعدادها (که تقریبا تمام‌شان دختران جوان هستند) استفاده کرده و در تنظیم کارهایش نیز از افراد داخل ایران بهره برده است.

«اکس‌بند» داستان استفاده او از همین آدم‌هاست. او برای این منظور، خواننده برخی تحریرهای کوتاه آهنگ‌هایش را انتخاب کرد و کار تنظیم را هم به یکی از جوان‌های مستعد داخل کشور که از دوستانش است، سپرد.

شعر و آهنگ گروه هم کار خودش است به‌طوری که ملودی‌هایی را که یک درجه از کارهای خودش پایین هستند به همان شیوه غیرآکوستیک می‌سازد و با شعری که خودش گفته، برای تنظیم‌کننده می‌فرستد؛ آن‌ها صدای دختر را روی آن گذاشته و منتشر می‌کنند.