شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

شخصیت شناسی : خوشگل ترین و زیباترین فردمتولد کدام ماه است ؟

12:52 - 1401/04/25
گرچه زیبایی سلیقه ایست ولی با این حال به نظر می رسد در بین متولدین تعدادی از ماه ها متداول تر است. با این ماه ها آشنا شوید.

پاتوق آنلاین : زیبایی در نگاه بیننده است و سلیقه ای محسوب می شود، گرچه این جملات، کلیشه ای به نظر می رسد، ولی به راستی زیبایی مقوله ای بسیار ذهنی و احساسی است و نمی توان آن را با معیارهای کاملا، مشخص اندازه گیری کرد. برخی بدن های لاغر و برخی تپل را می پسندند. برخی عاشق چشم های آبی ، هستند و یا برخی دیگر استخوان گونه های برجسته را زیباتر می دانند. در بیشتر موارد جذابیت چهره، نیز اصلا ارتباطی به نوع ویژگی های صورت و بدن ندارد. بنابراین متوجه می شوید که دست گذاشتن، روی برخی ماه ها به عنوان خوشگل ترین ماه تولد چندان ساده نیست.

شخصیت شناسی : خوشگل ترین و زیباترین فردمتولد کدام ماه است ؟20

خوشگل ترین ماه تولد

مردم بسیار زیادی در نوع منحصر به فرد خود و صرف نظر از هر ماهی که متولد شده اند جذاب، محسوب می شوند. ولی در حقیقت جذابیت فیزیکی بیشتر از آنکه به ماه تولد و شخصیت و ویژگی های، خاص هر فرد بستگی داشته باشد به نحوه قرار گیری سیارات در زمان تولد و البته ژن هایی که از، والدین به ارث می رسید، بستگی دارد.

در کنار موارد یاد شده، منجم ها بر این باورند جذابیت افرادی که در برخی از، ماه های سال به دنیا آمده اند متداول تر از متولدین دیگر است.

خوشگل ترین ماه تولد: متولدین ماه مرداد

نقطه قوت اصلی متولدین ماه مرداد شخصیت کاریزماتیک آنهاست و باور کنید یا نه، خودشان هم از این، موضوع اطلاع دارند و از آن استفاده می کنند.حتی در بین جمعیت زیاد هم می دانند چطور در مرکز، توجه قرار بگیرند. ظاهر عالی آنها اغلب ترکیبی از چشمگیر بودن ظاهری در ترکیب با دنیای درونی، غنی آنهاست. حتی اگر ظاهر فیزیکی آنها از بی نقص تمام و کمال فاصله زیادی داشته باشد، باز هم متولدین برج اسد قابل توجه و چشمگیر هستند. شاید نوعی جادوی مخصوص خود را دارند که ، همیشه حتی می توانند نواقص شان را هم تبدیل به نقطه قوت کنند

زنان مرداد ماهی

زن های مرداد ماهی که در گروه خوشگل ترین ماه تولد جا دارند، می دانند متولد شده اند تا ملکه باشند، و هرگز از اثبات کردن آن خسته نمی شوند. زن مردادی همیشه می داند چه می خواهد. او خواسته های، بالایی دارد و تمام تلاش خود را می کند تا همگام با خواسته های خود پیش برود. این زنان هرگز هیچ، فرصتی را برای مراقبت از خود و رسیدگی به ظاهرشان از دست نمی دهد. بنابراین همیشه افرادی، زیبا و تحسین آمیز با رفتارها و سلیقه های خاص به نظر می رسند.

زیبا بودن برای آنها کارهم هست! آنها به فروشگاه های محصولات زیبایی می روند، موهایشان را، آراسته می کنند، لباس های خوب می خرند و …. از تعریف و تمجیدهایی که می شنوند لذت می برند. زنان برج اسد چیزهای باشکوه و لاکچری را دوست دارند و این علاقه هم در خانه و هم در ظاهری که، دیگران از آنها در بیرون می بینند، نشان داده می شود.

خصوصیات زنان مردادی

به صورت معمول زنان مردادی از مصاحبت با مردان لذت می برند ولی بدین دلیل نیست که در، کنار زنان احساس معذب بودن و ناراحتی دارند. بلکه شاید زنان را به عنوان رقیب های خطرناک و، نه به عنوان دوستان واقعی می بینند. در عین حال زنان دیگر سعی می کنند از ظاهر و رفتار مردادی ها ، به عنوان معیاری برای زیبایی و جذابیت تقلید کنند.

آنها همسری عالی محسوب می شوند و کمتر مردانی هستند که بتوانند در برابر جذابیت و انرژی آنها ، مقاومت کنند. به این ماه دوست دارند دیگران تحسین خود را نسبت به آنها ، نشان دهند در غیر این صورت ممکن است نسبت به احساسات شریک زندگی خود و جذابیت خودشان، تردید پیدا کنند.

مردهای مرداد ماهی

گرچه مردهای مردادی الزما از نظر فیزیکی جذابترین مردانی که دیده اید نیستند ولی قطعا می دانند، چطور جذاب و تاثیرگزار به نظر برسند. آنها که در گروه خوشگل ترین ماه تولد قرار دارند، اعتماد به نفس را با وقار خاصی در خود دارند و جلوه کلی که از خود به دیگران نشان می دهند، احترام و اعتماد دیگران را برمی انگیزد. آنها همیشه سر خود را بالا نگه می دارند.

مردان مردادی کسانی نیستند که در حین صحبت با شما سرشان را پایین بیاندازند و یا به جای دیگری نگاه کنند، بلکه مستقیم در چشمانتان نگاه می کنند و گاهی اوقات ممکن است یادآور گربه ای نحیف باشند که قدرت، شیرگونه خود را پنهان کرده است.

آنها استایل های رسمی را ترجیح می دهند و حضور خود را در هرجایی که باشند به نحوی برجسته، نشان می دهند. تاثیری که آنها از خودشان بر دیگران به جا می گذارند برای مردان مردادی اهمیت، زیادی دارد. بنابراین توجه زیادی به خرج می دهند تا در بهترین حالت خود به نظر رسیده و آن را ، برای دیگران به نمایش بگذارند.

بهترین زوج برای مردادی ها از بین متولدین ماه های دیگر

  • فروردین
  • خرداد
  • مهر
  • آذر
  • دی

خوشگل ترین ماه تولد : متولدین ماه آبان

آبان ماهی ها شاید آسان ترین افرادی باشند که بتوان با آنها سر و کار داشت ولی بسیار جذاب هستند. آنها جذاب، کاریزماتیک و فریبنده هستند و در ورای آن خصوصیات چهره جذابی دارند که در، ترکیب با روش آنها در انتخاب لباس و اکسسوارها هماهنگی خوبی دارد که به زیبایی بیشتر آنها، کمک می کند. این افراد برایشان مهم است چه می پوشند و سلیقه و استایل شان توجه های زیادی، را به خود جلب می کند.

زنان آبان ماهی

گرچه ممکن است آنها ظاهری نداشته باشند که برنده رقابت های ملکه زیبایی دنیا شوند ولی با این ، حال توجه ها را به خود جلب می کنند و در لیست خوشگل ترین ماه تولد جا دارند. البته منظور از ، توجه در اینجا صرفا توجه مردان نیست بلکه همه از زن و مرد به آنها توجه نشان می دهند. دلیل این جذابیت ناشی از اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر و دنیای درونی غنی آنهاست که به این جذابیت، می افزاید. علاوه بر این آنها یک آهنربای مخفی در خود دارند که مردم به سمت آنها جذب می شوند.

زنان آبان ماهی مصمم، سرسخت و شجاع هستند ولی همزمان جذابیتی بسیار، زنانه دارند و از اینکه از این ویژگی ها به نفع خود استفاده کنند نیز خجالتی ندارند. حتی در زمان، عصبانیت نیز بسیار زیبا به نظر می رسند.

مردان آبان ماهی

مردان متولد این ماه قدرتمند، اسرارآمیز، اصیل و بسیار اغواگر هستند. در بسیاری از موارد مردان ، این ماه منحصر به فرد و بسیار دراماتیک و نمایشی به نظر می رسند. اگر تاکنون با یک مرد آبان ماهی، برخورد نداشته باشید، ممکن است حتی باعث ترس شما شوند. آنها شدت عمل دارند و قتی عاشق شوند، اعتماد به نفس شان تبدیل به یک اشتیاق قدرتمند می شود.

به نظر می رسد مردان آبان ماهی لباس های تیره را می پسندند ولی این موضوع اصلا موجب، نمی شود نادیده باقی بمانند بلکه ممکن است این امر ناشی از فیزیک بدنی خوب، نگاه عمیق و، رفتار با اعتماد به نفس آنها باشد. مردان متولد این ماه بلند قامت، قوی و سرسخت هستند و ممکن، است بسیار احساساتی نیز باشند. آنها هر طور که میل دارند زندگی می کنند بدون آنکه به نظر، و عقیده دیگران نسبت به خودشان فکر کنند.

بهترین زوج برای آبانی ها از ماه های دیگر:

  • فروردین
  • اردیبهشت
  • تیر
  • شهریور
  • دی
  • اسفند

خوشگل ترین ماه تولد : متولدین ماه فروردین

متولدین فروردین نیز که در لیست خوشگل ترین ماه تولد قرار دارند ممکن است این طور به نظر، برسد که سلیقه خاصی دارند، شاید به خاطر نوع خصوصیات صورت خشن آنها باشد و یا گاهی، رفتارشان هم تا حدی خشن به نظر می رسد. ولی فروردینی ها بسیار جذاب هستند و چیزی در ، وجودشان دارند که باعث می شود آنها را به خاطر نگه دارید.

فروردینی ها معتاد کار هستند و زمان و تلاش زیادی را صرف کارهایشان می کنند. ولی اشتباهی ندارند! آنها همیشه وقتی را پیدا می کنند تا مراقب چیزی که می خورند و همچنین ظاهرشان باشند. اخلاق تکانشی و ناگهانی آنها در انجام کارها یکی از آهنرباهای اصلی شخصیت آنهاست و ظاهر آنها، نیز در بین جمع نادیده باقی نمی ماند.

زنان فروردین ماهی

اگر عاشق زن فروردینی شده اید، باید خود را برای ماجراجویی پرفراز و نشیب ولی سرگرم کننده آماده کنید. البته کاملا ارزشش را دارند. زنان متولد این ماه بسیار به ظاهر خود اعتماد دارند. حتی اگر عیوبی هم ، داشته باشند ( اگر بخواهیم صادق باشیم چه کسی هیچ عیب و ایرادی ندارد؟) آنها به خوبی می توانند، آن را پنهان کنند. این زنان عاشق این هستند که شخصیت شاد، ظاهر آراسته و همچنین اعتماد به نفس ، خود در جذابیت شان را به نمایش بگذارند.

زنان فرودینی هرگز نمی توانند هنگام عبور از کنار آینه، تصویر چهره خود را در آن نگاه نکنند، گرچه ممکن است خود شیفته به نظر برسند ولی دلیلی برای آن دارند. آنها در هر سنی که باشند، عالی به نظر می رسند. زنان این ماه غیرمتعارف، عجیب و غریب و با انرژی زیاد هستند که، می توانند آن را به اطرافیانشان منتقل کنند. آنها می دانند چطور از جذابیت های خود استفاده کنند، تا دیگران نتوانند در مقابل آنها مقاومت کنند.

زیباترین و جذاب ترین ماه های تولد

مردان فروردین ماهی

مردان متولد فروردین در لیست خوشگل ترین ماه تولد ، به لطف ظاهر جوان و فیزیک بدنی خوب خود، که در گذر زمان چندان تغییر نمی کند، در بین همسن و سال های خود قابل توجه و متمایز به نظر می رسند. روند پیری در آنها تا حدی کند است که ممکن است به دلیل انرژی زیاد آنها باشد. آنها به همان اندازه ، که در دهه ۲۰ سالگی زندگی شان انرژی دارند در دهه ۴۰ سالگی شان هم به همین میزان پرانرژی هستند.

شخصیت شناسی : خوشگل ترین و زیباترین فردمتولد کدام ماه است ؟15

وقتی نوبت به انتخاب لباس می رسد توجه چندانی به نوع برند و یا گرانی و ارزانی لباس ها و، اکسسوارها ندارند و به همین دلیل ممکن است همیشه خوش لباس به نظر نرسند ولی این موضوع، ذره ای از ظاهر خوب آنها کم نمی کند. آنها در هر زمان یک مرد واقعی به نظر می رسند. با داشتن خصوصیاتی همچون مردانگی، اعتماد به نفس، شجاعت، استقلال، پرشور و خودجوش، می توانند قلب ها را در تسخیر خود درآورند. همچنین از درون افرادی جوان، عاشق سرگرمی و، ماجراجویی هستند.

بهترین زوج برای فروردینی ها از بین متولدین ماه های دیگر

  • فروردین
  • اردیبهشت
  • خرداد
  • تیر
  • مرداد
  • آبان
  • آذر
  • بهمن

خوشگل ترین ماه تولد : متولدین ماه اسفند

متولدین برج حوت عاشقانی واقعی هستند که در اعماق خیالات خود ، غوطه ورند و با دست و دلبازی لبخندهای جذاب خود را به همه دنیای اطرافشان پخش می کنند. به نظر می رسد همیشه می خواهند زندگی را در بهترین و بی نقص ترین حالت ممکن داشته باشند. بنابراین همیشه راهی پیدا می کنند تا ظاهرشان هم نزدیک به بی نقص باشد حتی اگر مطلقا عالی نباشد.

آنها اسرارآمیز، فروتن و حساس به نظر می رسد و همین ویژگی ها به سادگی دیگران را جذب آنها می کند.

زنان اسفند ماهی

زنان اسفند ماهی در لیست خوشگل ترین ماه تولد سمبل زنانگی هستند. بسیار رمانتیک اند و می دانند، چطور از جذابیت خود استفاده کننده به نحوی که لطیف و غیرخشن به نظر برسد. ظاهر آنها غیر، تحریک آمیز ولی در عین حال ظریف است که به طور متناقضی همین امر آنها را فریبنده و اغواکننده تر، هم می کند.

این خانم ها نوعی جذابیت خاص دارند که می توانند جنس مخالف را به دام خود بکشانند. سلیقه خاص، آنها و همچنین دنباله روی ارثی آنها از زیبایی، همگی در جذابیت بیشتر به آنها کمک کرده است. اسفند ماهی ها زنانی باهوش، زیرک و همه چیز تمام هستند که همیشه می توانند همراهی عالی برای ، هرکسی محسوب شوند. آنها می دانند چطور خود را به دیگران نشان داده و چطور وجهه عمومی خوبی ، داشته باشند. از سوی دیگر زنان متولد این ماه ممکن است بسیار حساس و رویاپرداز نیز باشند.

گاهی اوقات ممکن است نسبتا سرد، محجوب و بی تفاوت به نظر برسند ولی در حقیقت ذاتا افرادی، بسیار پرشور هستند ولی دوست ندارند این ویژگی خود را نشان دهند.

مردان اسفند ماهی

مردان اسفندی مراقبت خاصی از ظاهرشان می کنند و به کوچکترین چیزها نیز فکر می کنند. این مردان احساسات محور، حساس، دارای حس ششم و دلسوز هستند و نه تنها می توانند عشاق خیلی، خوبی باشند بلکه دوستان خیلی خوبی هم هستند. مهربانی و رفتار رمانتیک و عاشقانه آنها قلب زنان را، تسخیر می کند. علاوه بر این آنها چیزهایی کوچکی را حس می کنند که بسیاری از مردان دیگر، متوجه آن نمی شوند. آنها احساس مهم بودن را به شریک زندگی خود می دهند. به سادگی زبان بدن، دیگران را متوجه می شوند بنابراین بدون اینکه چیزی بگویند به سادگی درک می کنند دیگران چه، می خواهند و چه نیازهایی دارند.

شخصیت شناسی : خوشگل ترین و زیباترین فردمتولد کدام ماه است ؟13

بهترین زوج برای اسفندی ها از بین متولدین ماه های دیگر

  • اردیبهشت
  • آبان
  • آذر
  • دی