عاشق ترین زن و مردها متولدین کدوم ماهن؟

11:57 - 1400/12/18
عشق در زندگی برای همه افراد مسئله مهمی است، اما عده ای به این موضوع بسیار بیشتر از بقیه توجه دارند و نمی توانند بدون عشق زندگی کنند.

برخی می توانند با یک نگاه عاشق شوند، برخی دیگر زمان بیشتری را برای عاشق شدن نیاز دارند. اینکه هرکسی به چه سرعتی و با چه میزانی می تواند عاشق شود تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که از جمله می توان به مشکلات حل نشده دوران کودکی و یا چیزی که در زندگی به دنبال آن هستند اشاره کرد. ولی طبق علم ستاره شناسی، سرعت و میزان عشق متولدین هر ماه به برج فلکی که در آن متولد شدند نیز بستگی دارد.

انسانهای عاشق و احساساتی در میان متولدین ماههای مختلف

مسئله عشق در زندگی برای همه؛ تا حد مشخصی اهمیت دارد اما متولدین بعضی از ماه ها هستند که هرگز نمی توانند بدون عشق زندگی خود را ادامه دهند و حتماً باید یک احساس عشقی داشته باشند تا بتوانند زندگی را پیش ببرند. در این قسمت با ما همراه باشید تا این افراد را به ترتیب به شما معرفی کنیم.

تیر

تیر ماهی ها خیلی با محبت و احساسی هستند و عاشق عشق ورزیدن به دیگران می باشند. اگر در شرایط سخت به کمک آن ها نیاز پیدا کنید، سریعاً حاضر می‌ شوند. افرادی هستند که خیلی خوب از دیگران مراقبت می‌ کنند. اگر بیمار باشید، پرستار خوبی برایتان خواهند بود. تیر ماهی ها یکی از رمانتیک ترین افراد در بین ماه های مختلف هستند. بسیار خلاق می باشند و می‌دانند که چگونه باید محبت خود را ابراز کنند و جزء افرادی هستند که اگر عشق در زندگی شان وجود نداشته باشد؛ نمی توانند زندگی کنند.

عاشق ترین زن و مردها متولدین کدوم ماهن؟14

اسفند

اسفند ماهی ها خیلی با محبت هستند و همیشه سعی می‌ کنند که محبتشان را به طرف مقابل ابراز کنند و خیلی خوب هم این کار را انجام می دهند. عاشق این هستند که با عشقِ زندگی خود زمان بیشتری را سپری کنند و باور دارند که در عشق نمونه اند. جزء افرادی می باشند که بی قید و شرط عشق می ورزند.

مهر

مهر ماهی ها جزء افرادی هستند که خیلی خوب رفتار محبت آمیز از خودشان نشان می دهند و هرگز نمی توانند زندگی را بدون عشق پیش ببرند. همیشه سعی می‌ کنند که این عشق را ابراز کنند و همیشه باید کسی باشد که به او محبت کنند و از طرف او هم محبت ببینند.

شهریور

شهریور ماهی ها خیلی خوب از دیگران حمایت می‌ کنند. افراد صادقی هستند و می‌دانند که چگونه به عزیزان شان توجه نشان دهند. نمی توانند هر چیزی را در زندگی کنترل کنند اما سعی و تلاششان بر این است که بتوانند محبت، عشق، مهربانی، گرما و صمیمیت را به دیگران ابراز کنند و جزء افرادی هستند که اعتقاد به این دارند که بدون عشق نمی توان زندگی کرد.

عاشق ترین زن و مردها متولدین کدوم ماهن؟15

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افرادی هستند که دوست دارند همیشه با عشق و محبتِ دیگران زندگی کنند و خیلی مهربان می باشند. همیشه سعی می کنند که عشق زندگی خود را راضی نگه دارند و به طرف مقابل توجه کافی را نشان می دهند. خیلی ظاهربین نیستند. جزء افرادی هستند که ترجیح می‌ دهند در زندگی با عشق، اوقات شان را سپری کنند و بدون عشق معمولاً حال خوبی ندارند اما می توانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند.

آبان

آبان ماهی ها افراد بسیار جذابی هستند. نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. آن ها خیلی خوب با کلمات؛ محبتِ خود را ابراز می کنند و می‌دانند که دقیقاً باید چه بگویند. آبان ماهی ها افرادی می باشند که همیشه منتظر محبت فیزیکی شما می مانند و سعی می کنند که صبر کنند تا شما محبت تان را ابراز کنید و خودتان را ثابت کنید و بعد با شما صمیمی می شوند و این مسئله برایشان خیلی مهم است.

فروردین

فروردین ماهی ها بیشتر از این که عاشق‌پیشه باشند، کمی پرخاشگر هستند. درست است که محبت خود را ابراز می کنند اما بدون عشق هم می توانند دوام بیاورند. البته که ترجیح می‌ دهند در زندگی عشق داشته باشند و محبت ببینند اما اگر هم این اتفاق برایشان نیافتد، خیلی مشکلی برایشان پیش نمی‌ آید.

عاشق ترین زن و مردها متولدین کدوم ماهن؟1

خرداد

خرداد ماهی ها افراد با محبتی هستند. همیشه می‌دانند که فرصت های زیادی در زندگی هست که باید از آن استفاده کنند. آن ها دوست دارند که در زندگی شان عشق وجود داشته باشد اما اگر ببینند آنقدر که به طرف مقابل محبت می‌ کنند از طرف او محبت نمی‌ بینند، احتمالاً دل سرد می‌ شوند.

آذر

آذر ماهی ها خیلی خوب محبت می کنند. می‌دانند که چگونه طرف مقابل را راضی نگه دارند اما مسئله عشق و عاشقی خیلی برای آن ها جدی نیست و فقط بخشی از زندگی شان را تشکیل می دهد و در نتیجه اگر عشقی در زندگی نداشته باشند؛ خیلی هم آزار نمی بینند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد بسیار گرمی هستند و به دیگران محبت می کنند. می‌دانند که از زندگی چه می خواهند. همیشه به دنبال عشق و ابراز علاقه هستند اما اگر هم عشق واقعی را پیدا نکنند، تنها می مانند و این مسئله برای شان حیاتی نیست.

عاشق ترین زن و مردها متولدین کدوم ماهن؟4

دی

دی ماهی ها هدف های بسیار والایی دارند. دوست دارند که در یک رابطه بلند مدت بمانند و به طرف مقابل هم کاملاً وفادار هستند. اما اگر عشق خود را در زندگی پیدا نکنند، مشکلی ندارند و خیلی راحت می‌ توانند زندگی شخصی و تنهایی خود را پیش ببرند.

بهمن

بهمن ماهی ها دوست دارند که همیشه از لحاظ عاطفی از طرف مقابل ساپورت شوند. آن ها هر کاری را می‌ کنند که عشقشان پابرجا بماند اما اگر هم کسی را پیدا نکنند، خیلی راحت می‌ توانند تنها باشند و اصلا با این مسئله مشکلی ندارند؛ حتی گاهی اوقات زندگی بدون عشق و تنهایی را هم ترجیح می دهند.