سحر قریشی: کشورم رو فراموش نمیکنم / من برای ازدواج رفتم برمیگردم

16:33 - 1400/12/03
سحر قریشی : کشورم رو فراموش نمیکنم برای ازدواج به ترکیه رفتم برمیگردم سحر قریشی بازیگر محبوب و پرطرفدار ایرانی که این روزها در استانبول به سر میبرد تصاویری از خودش با تیپ های متفاوت منتشر کرده است.

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

دیدگاه دربارهٔ ورود زنان به ورزشگاه

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.[۳] این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد.[۴] افراد مشهوری مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.[۵][۶] قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

سحر قریشی در استانبول

سحرقریشی بازیگر 29 ساله و خوش چهره کشورمان در استانبول تصاویری از خود با ترکیه ای ها منتشر کرده است که در ادامه مشاهده میکنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@bazigar_iroon)

عکس یادگاری سحر قریشی با ترکها

سحر قریشی: کشورم رو فراموش نمیکنم / من برای ازدواج رفتم برمیگردم5

سحر قریشی در استانبول

سحر قریشی: کشورم رو فراموش نمیکنم / من برای ازدواج رفتم برمیگردم13

جدیدترین عکس های سحر قریشی

سحر قریشی: کشورم رو فراموش نمیکنم / من برای ازدواج رفتم برمیگردم4

عکس متفاوت سحر قریشی

سحر قریشی: کشورم رو فراموش نمیکنم / من برای ازدواج رفتم برمیگردم20

سحر قریشی در استانبول