علاقه‌ی عجیب یکی از طرفداران الهام چرخنده به او + ویدئو

الهام چرخنده، بانوی بازیگر و مجری پرحاشیه، با انتشار پستی در اینستگرام ، پیام محبت آمیز یکی از طرفدارانش را با دنبالکنندانش به اشتراک گذاشت.


ویدئو را در دو صفحه ببینید... سلام خانم چرخنده عزیزم؟حالتون خوبه؟ معلومه بعد از اینهمه آرامش وجودی حالِ دلتون خوبه... من فاطمه سادات هستم هفده سالمه و نوجوان نسل امروزی هستم

اولین باری که سریال آوای باران پخش شد من هم سن باران بودمو از شما میترسیدم نه که از شما از زیور... وقتی نشر اخبار کذب رو راجع به شما و همسرتون دیدم ته دلم قلقک شد و واقعا یه تلنگر حسابی بهم خرد که راجع به الهام چرخنده ای که امروزه سر لوحه زندگیش نام امام حسین هستش تحقیق بکنم و گوش به اراجیف سایت ها و اخبار مختلف ندهم...

تحقیق من تمام شد حالا من موندم یک دنیا علاقه و مهر و محبت در نگاه و کلام شیوای شما دقیقا همانجا که در سال نود و دو در برنامه گلخانه کلامتون رو با درود بر حضرت نبی اکرم آغاز میکنید و یا آنجا که در همان برنامه از خوشحالی طلبیده شدنتون پیش امام هشتم بعد از نه سال سخن میگویید...

این را هم بگویم یک جمله از بین جملات زیبای شما دلم را واقعا لرزاند و این بود که شما بعد از بازی در سریالی چنین زیبا و پر بازدید در آنتن زنده از خدا طلب این را دارید که شما رو فرزند خلف سینمای ایران قرار دهد. و حال در ویژه برنامه ولادت امام زمان بعد از هشت سال حاضر شدید این بار این تغییر در آرامش،پوشش،گفتار،بیان و حتی ظاهری خیره کننده...

اگر این معجزه نیست پس چیست؟ بانوی زهرایی؛در آن سفر مشهدتان... چه گفتی به امام رضا؟چه خواسته ای از ایشان داشتی که اینگونه حاجت روا شدی؟ در این روزگار به ظاهر مدرن من و همه ی هم سن و سال هایم به دنبال الگویی هستیم که بتواند با تمام امکانات،استعداد،و کلی چیزهای دیگری که در دست و حاضر داشت سبک زندگی خودش را ادامه دهند حتی اگر او را از بازیگری کنار بگزارند روی حرف خودش بماند و زندگی رو برای خود بسازد که خواسته و آرامش قلبی خویش را در آن میبیند چه الگویی بهتر از شما الگوی صبر،الگوی ایمان،الگوی تغییربدون ترس،الگوی انتخاب و... نمیدونم که دایرکت رو میبیند؟نوشته من رو میخونید؟و یا ویدئو رو میببند؟

اما به نظر من پاداش هشت سال صبر و سکوتتان را گرفتید بانوی زهرایی ... دوستدار شما فاطمه سادات تقدیم به فرزند خلف سینمای ایران... .سوتیتر .. فاطمه سادات عزیزم .. حقیر الگو مناسبی نیستم . چرا که زمینی هستم و ممکن الخطا.الگوی کامل و زیبای همه ما فقط خانوم حضرت زهرا سلام الله علیها هستند .. الگوی بی بدیل هر دو جهان . برای بینش و تحقیق و تدبیر و تفکرت ممنونم دخترم

نام:الهام نام خانوادگی:چرخنده تاریخ تولد :1357 تحصیلات:تحصیل کرده رشته معماری همسر سابق:فرشید نوابی (بازیگر) --------------------------------------------------

زندگی شخصی:

الهام چرخنده متولد 1357 بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی می باشد.

وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت .

عکسهای الهام چرخنده:

عکس های الهام چرخنده

تصاویر الهام چرخنده

عکس های جدید الهام چرخنده

جدایی الهام چرخنده از همسرش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

دنیای بازیگری الهام چرخنده:

الهام چرخنده با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد. این شب ها شاهد بازی بسیار خوب الهام چرخنده در سریال آوای باران هستیم.

سینمایی

دامنه های سفید 1391 سوگند 1387 شب یلدا 1381 عروسی مهتاب 1375

مجموعه تلویزیونی

آوای باران 1392 پروانه 92-1391 من یک مستاجرم سایر آثارشباشب (تله تئاتر) هما (شبکهٔ ویدئویی) والس خداحافظی (تئاتر) ستارهٔ مهاجر (اجرا) جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

خوانندگی الهام چرخنده:

کار دیگری که به شدت پیگیر آن هستم این است که امسال پکیجی از اشعارم که مجوز گرفته و توسط فرشید نوابی روی آنها آهنگسازی صورت گرفته و خودم دکلماسیون کردم وارد بازار شود.جالب اینکه چند کلیپ هم روی آنها ساخته شده که اثر آبرومند به مخاطب ارائه شود. پانزده تراک هم با اشعاری از خودم و فرشید و البته با آهنگسازی او، تمرین شده که آماده هستم تا برای اولین بار الهام چرخنده به عنوان بانوی خواننده روی صحنه برای بانوان بخواند.

الهام چرخنده در نقش های متفاوت:

الهام چرخنده در سریال آوای باران

الهام چرخنده در سریال پروانه

الهام چرخنده در فیلم سینمایی چک

الهام چرخنده در فیلم سینمایی دامنه های سفید

الهام چرخنده

الهام چرخنده و همسرش در افتتاحیه جشنواره مقاومت

الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان است که چند سالی است بازیگری را کنار گذاشته و با تغییر رویه، زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

شب گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و الهام چرخنده برای اولین بار با همسر روحانی اش در این مراسم حاضر شد.

اولین حضور الهام چرخنده و همسر روحانی اش در یک مراسم

الهام چرخنده و همسر روحانی اش برای اولین بار در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در کنار هم دیده شدند.

مردادماه سال 96 بود که پسر الهام چرخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد و این بازیگر کشورمان چند سال بعد از جدایی از همسر سابقش زندگی جدیدی را در کنار یک روحانی آغاز کرد.

الهام چرخنده در یک گفتگو از زندگی در عراق به همراه همسر روحانی اش صحبت کرد و گفت که به مدت سه سال است که به دلیل شغل همسرش در عراق زندگی میکند و از زندگی خود در این شهر بسیار راضی است و همواره در رفت و آمد به ایران بوده است و اقامت او در عراق دائمی نخواهد بود.

الهام چرخنده در یکی از ماندگارترین نقش آفرینی هایش در سریال آوای باران مقابل دوربین رفت و سریال بزم آخر در سال 94 آخرین کار تلویزیونی او محسوب میشود.

آخرین اخبار