وقتی حاجی بهاره رهنما را ضایع می کند + فیلم

ویدیو منتشر شده از بهاره رهنما و شوهرش حاجی که در آن همسرش به حرف ها و اصرار او گوش نمی دهد را ببینید.در یک مسابقه تلویزیونی که بهاره رهنما و همسرش حاجی شرکت دارند بهاره التماس می کند که حاجی کاری را انجام دهد ولی او به حرف ها و اصرار بهاره گوش نمی دهد و می گوید حرف اول و آخر را من می زنم.


ویدیو منتشر شده از بهاره رهنما و شوهرش حاجی که در آن همسرش به حرف ها و اصرار او گوش نمی دهد را ببینید.

در یک مسابقه تلویزیونی که بهاره رهنما و همسرش حاجی شرکت دارند بهاره التماس می کند که حاجی کاری را انجام دهد ولی او به حرف ها و اصرار بهاره گوش نمی دهد و می گوید حرف اول و آخر را من می زنم !

این ویدیو که دیدید مربوط به برنامه آفرود مزه هاست که بهاره رهنما در آن شرکت داشته و تقریبا شبیه به شام ایرانی است. البته بهاره رهنما تجربه خوبی برای شرکت در این مسابقات ندارد چرا که وقتی در برنامه شام ایرانی دعوت بود حاشیه ها و جنجال های زیادی به پا کرد که هنوز هم ادامه دارد. از دعوا با فلور نظری گرفته تا توهین ناخواسته به قوم بزرگ لر و ... حاصل حضور بهاره رهنما و سوتی های او در برنامه های تلویزیونی است. ظاهرا او همان فیلم و سریال بازی کند موفق تر و بدون جنجال تر است.

ممنوع الفعالیت شدن بهاره رهنما در صدا و سیما

بهاره رهنما بازیگر جنجالی مدتی پیش گفته که وسط یک کار بودم و یکباره به من گفتن تو ممنوع الکار هستی و من پروژه را ترک کردم و می خواه مبرای آزمون وکالت بخوانم ! او جزئیات بیشتری درباره دلیل ممنوع الکاری اش نگفته است. او فعالیت بسیار زیادی در صفحه اینستاگرامی خود دارد و به جرات می توان گفت یکی از فعال ترین چهره های اینستاگرامی ایرانی است که بیشتر فعالیت او هم به تبلیغ و ایجاد حاشیه می گذرد ! البته او فقط تبلیغ برندهای دیگران را انجام نمی دهد چرا که خودش نیز چند کسب و کار در زمینه زیبایی و کارهای بانوان دارد که برای آنها نیز تبلیغات زیادی انجام می دهد.

آخرین اخبار